فرمانده کل ارتش:

آمریکا و رژیم صهیونیستی عامل اصلی اغتشاشات/ سقوط نظام سلطه حتمی است

سرلشکر موسوی با بیان اینکه پیامد محتوم انقلاب اسلامی سقوط نظام سلطه به سرکردگی آمریکاست، گفت: آن‌هایی که با تضعیف توان دفاعی، امنیتی و اطلاعاتی باعث شهادت جمعی از هموطنان شدند، باید جوابگو باشند.
کد خبر: ۵۵۵۶۹۱
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۳ - 13November 2022

ارتقای سامانه باور ۳۷۳ دستاورد بزرگی است/ امپراطوری رسانه‌ای نظام سلطه نمی‌گذارد پیشرفت‌های کشور را ملت ایران و جهان ببینندبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر سرلشکر «سیدعبدالرحیم موسوی» فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران در آیین تجلیل از دست‌اندرکاران و نخبگان ارتقای سامانه برد بلند باور ۳۷۳، ضمن تسلیت شهادت هموطنان در حوادث اخیر اظهار داشت: شهادت جمعی از هموطنان عزیزمان در حادثه تروریستی حرم حضرت احمدبن موسی (ع) و نیز اغتشاشات اخیر را تسلیت عرض می‌کنم. آن‌هایی که با مشغول‌سازی و تضعیف توان دفاعی، امنیتی و اطلاعاتی باعث این وضعیت شدند، باید جواب بدهند؛ البته حساب ما با شیطان بزرگ جداست، ما طراح هر دو را یکی می‌دانیم؛ هم طراحی و اجرای اغتشاشات و هم طراحی و اجرای ترور و کشتار و ناامنی؛ هر دو سرنخش آمریکا، رژیم صهیونیستی و تفکر مردود سعودی است.

سرلشکر موسوی افزود: پیامد محتوم انقلاب اسلامی سقوط نظام سلطه به سرکردگی آمریکاست که قطعاً اتفاق خواهد افتاد و با فرو افتادن بت بزرگ، بت‌های کوچکتر نیز خود به خود فرو می‌ریزند.

فرمانده کل ارتش با اشاره به رونمایی از سامانه ارتقایافته و دورایستای باور ۳۷۳ گفت: این دستاورد بزرگ، (توانایی هدف قرار دادن پهپاد در ۳۰۴ کیلومتری توسط سامانه باور ۳۷۳) را به همه شما و همه کسانی که در خلق آن سهم دارند، از جمله صنایع دفاعی، نیروی پدافند هوایی ارتش، شرکت‌های دانش‌بنیان مرتبط و دانشگاه‌های پشتیبان تبریک عرض می‌کنم.

وی درباره این دستاورد افزود: عظمت این کار بزرگ یکی از این جهت است که مجموعه‌ای از دانش و فناوری‌های گوناگون، به‌روز و پیچیده است که یکی دو کشور بیشتر به آن دست پیدا نکرده‌اند و دیگر این که این اتفاق مبارک، در تحریم و محدودیت کامل و فقط با فکر و دانش و به دست جوانان این مرز و بوم به نتیجه رسیده است، در حالی که سایر کشور‌ها که هیچ تحریم و محدودیتی هم ندارند، هنوز به آن دست پیدا نکرده‌اند.

سرلشکر موسوی تأکید کرد: متأسفانه امپراطوری رسانه‌ای نظام سلطه نمی‌گذارد این پیشرفت‌ها و ده‌ها موفقیت مثل آن که در سایه نظام جمهوری اسلامی صورت گرفته است، شیرینی خود را به ملت و به جهان نشان دهد.

وی افزود: امپراطوری رسانه‌ای، تلخی‌ها را بار‌ها بزرگنمایی می‌کند و بلکه اصلاً به دروغ، می‌سازد و با ترفند‌های شیطانی با جنگ شناختی روی ادارک مخاطب تأثیر منفی می‌گذارد تا مخاطب شیرینی‌ها، موفقیت‌ها و امید‌ها را نبیند و نشنود و با پاشیدن بذر ناامیدی و یأس و تلخی‌ها و مشکلات کام مردم را دائم تلخ می‌کند.

فرمانده کل ارتش با تشریح اقدامات دشمن اظهار داشت: اتاق فکر‌های جنگ شناختی نمی‌خواهند این ملت در شادی و شور موفقیت و سربلندی باشد، می‌خواهند او را دائم در غم، ناکامی، ناامیدی، نارضایتی و خودبدبخت‌بینی نگه دارند. این روش شیطان است و عزادار کردن، ماتم‌آفرینی و ناامیدسازی از خطوات شیطان است و بر همه است که در جهاد تبیین، جوانان و آحاد این کشور را از غم، کینه، غصه، ماتم و کدورت بین خود برهانند و انسجام، همبستگی و برادری را دوباره به همه بازگردانند.

سرلشکر موسوی در پایان گفت: آن‌هایی که واقعاً و از صمیم قلب به دنبال کشف حقیقت هستند، یک هفته، فقط یک هفته، چشم و گوش نازنین خود را بر صدا و تصویر شیطان ببندند و در یک فضای واقعی به اطراف خود بنگرند؛ به برادران و خواهران هموطن خود و فضای رو به پیشرفت این کشور نگاه کنند، آنگاه درمی‌یابند که چرا یک ملت این‌چنین با عشق پای نظام و انقلاب خود ایستاده و حاضر است جان خود را برای ارزش‌ها، آرمان‌ها و رهبر خود فدا کند.

انتهای پیام/ 200

نظر شما
پربیننده ها