معاون هماهنگ کننده سپاه روح‌الله استان مرکزی:

شناسایی پیکر مطهر دو تن از شهدای دفاع مقدس در استان مرکزی

سرهنگ گودرزی گفت: پیکرهای شهیدان «اسدی» و «سلیمانی» به تازگی تفحص شده و به زودی وارد استان خواهند شد.
کد خبر: ۵۵۵۵۵۷
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۶ - 12November 2022

شناسایی پیکر مطهر دو تن از شهدای دفاع مقدس در استان مرکزیبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اراک، سرهنگ پاسدار «محمد گودرزی» معاون هماهنگ کننده سپاه روح‌الله استان مرکزی با اشاره به شناسایی دو تن از شهدای دفاع مقدس استان اظهار داشت: شهدا گوهرهای گران بها و چراغ راه بشریت و حجت خدا بر روی زمین هستند و توانستند با طی کردن قله‌های بلند سعادت ماندگار شوند و امروز همه داشته‌هایمان را مديون شهدا و خانواده معظم آنها هستیم‌.

وی با بیان اینکه شهدا فرهنگ حسینی (ع) و حماسه عاشورا را در انقلاب اسلامی جاری کردند، افزود: خانواده معظم شهدا با رفتار زینبی (س) راه و سیره شهدا را ادامه دادند و آن را ترویج کردند.

سرهنگ گودرزی با اشاره به شناسایی پیکر مطهر دو تن از شهدای دفاع مقدس بیان کرد: افتخار این را داریم به استقبال پیکر مطهر دو تن از شهدا به نام‌های «اسدالله اسدی» و «علی اکبر سلیمانی» که در جزیره مجنون به شهادت رسیدند برویم. مردم استان مرکزی که همواره با استقبال با شکوه از شهدا و مراسم آنها قدردانی خود را از شهدا نشان داده اند بار دیگر برای استقبالی ماندگار و حماسی آماده خواهند شد.

«علی اکبر سلیمانی» در یکم فروردین‌ ۱۳۴۲ در میلاجرد از توابع شهرستان کمیجان چشم به دنیا گشود، در زمان جنگ تحمیلی در سال ۱۳۶۶ برای انجام خدمت مقدس سربازی وارد جبهه  شد و سرانجام در چهارم تیر ۱۳۶۷ به شهادت رسید.

«اسدالله اسدی» در سال ۱۳۴۲، در روستای ميلاجرد متولد شد برای انجام خدمت وظيفه عازم جنوب كشور شد و سرانجام در تاريخ چهارم تير ۱۳۶۷ در جزيره مجنون به شهادت رسید.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار