فرمانده دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش در گفت‌وگو دفاع‌پرس مطرح کرد؛

تربیت فرماندهان آینده ارتش در دافوس آجا/ برقراری تعامل علمی با ۸ کشور

امیر سرتیپ «ولی‌وند» تربیت فرماندهان آینده ارتش را محور فعالیت دافوس آجا دانست و از برقراری تعامل علمی با ۸ کشور دنیا خبر داد.
کد خبر: ۵۵۵۳۳۵
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۴۰۱ - ۰۱:۵۱ - 12November 2022

تربیت فرماندهان آینده ارتش در دافوس آجا/ برقراری تعامل علمی با ۸ کشورامیر سرتیپ «حسین ولی‌وند زمانی» فرمانده دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش جمهوری اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، اظهار داشت: مهم‌ترین وظیفه مراکز علمی و آموزشی تربیت نسل‌های آینده کشور است و ارتش جمهوری اسلامی برای تحقق این هدف متعالی تلاش می‌کند.

امیر ولی‌وند ادامه داد: دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش براساس رسالت ذاتی خود فرماندهان آینده نیرو‌های مسلح و ارتش جمهوری اسلامی را که هدایت و راهبری این مجموعه‌ها را در آینده‌ای نه‌چندان دور بر عهده خواهند داشت را در دو مقطع کارشناسی ارشد و دکترا آموزش می‌دهد.

فرمانده دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش افزود: امروز مجموعه علمی و آموزشی دافوس آجا کاری را که در گذشته کشور‌های دیگر برای ارتش انجام می‌دادند به طور مستقل برای ارتش انجام می‌دهد و امروز افتخار حضور دانشجو از هشت کشور دنیا را داریم که تحت فرآیند آموزشی دافوس آجا قرار دارند.

وی تصریح کرد: برخی از این کشور‌ها که با کشور ما تعامل علمی و آموزشی برقرار کرده اند از ما درخواست سهمیه مازاد دانشجو دارند که این به معنای عملکرد مطلوب دافوس در حوزه آموزش و پژوهش است.

امیر ولی‌وند گفت: مجموعه نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران از جمله دافوس آجا امروز تجربه هشت سال دفاع مقدس و تجربه‌های میدانی در عرصه‌های مختلف را دارد و تمام تلاش ما بر مبنای قانون اساسی کشور و تحقق منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی در حوزه دانش‌افزایی و توسعه علمی پژوهش‌محور است.

فرمانده دافوس آجا با بیان اینکه ارتش و نیرو‌های مسلح متعلق به مردم و مدافع مردم هستند، افزود: ارتش مطابق با قانون اساسی کشور از استقلال و تمامیت ارضی کشور در برابر هر نوع تهدیدی دفاع می‌کند و لباس نظامی ما در واقع لباس افتخار به مقام والای شهادت است؛ هر کسی با هر درجه‌ای که این لباس را بر تن کرده است در واقع برای حفظ اعتقادات، آب و خاک وطن تلاش کرده و از جان عزیزش در این راه گذشته است.

انتهای پیام/ 221

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار