فرماندار ساری:

رفع مشکلات معیشتی مردم با میدان‌داری بخش خصوصی محقق می‌شود

«نوبخت» گفت: توسعه اقتصادی و رفع مشکلات معیشتی مردم تنها با میدان‌داری بخش خصوصی قابل تصور است.
کد خبر: ۵۵۵۲۸۸
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۴۰۱ - ۲۲:۵۷ - 10November 2022

رفع مشکلات معیشتی مردم با میدان‌داری بخش خصوصی محقق می‌شودبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، «محمدعلی نوبخت» فرماندار ساری امروز در اولین همایش فرصت‌های سرمایه‌گذاری مازندران در ساری اظهار داشت: توسعه اقتصادی و رفع مشکلات معیشتی مردم تنها با میدان‌داری بخش خصوصی قابل تصور است و برگزاری همایش فرصت‌های سرمایه گذاری به طور حتم روند ایجاد اشتغال پایدار در مرکز استان و دیگر شهرستان‌های مازندران را هموار خواهد کرد.

فرماندار ساری افزود: در استان مازندران با سیاست‌های خوب استاندار برای تحقق اشتغال ۵۴ هزار نفری سالانه و رشد اقتصادی ۷.۸ درصدی با برگزاری همایش فرصت‌های سرمایه گذاری تلاش خواهیم کرد.

وی اضافه کرد: سند جامع سرمایه گذاری در شهرستان‌های ساری و میاندورود را در حال تهیه و تدوین هستیم تا تهدید، بدبینی در سرمایه گذاری را به فرصت و اندیشه ورزی تبدیل کنیم.

نوبخت ادامه داد: وجود خطوط ریلی، مرز هوایی و همجواری با دریا از جمله مزیت‌های اقتصادی و زیرساختی در استان است که به طور حتم تمام فعالان اقتصادی با شناسایی این ظرفیت‌ها در این دیار سرمایه گذاری خواهند کرد.

فرماندار ساری تصریح کرد: محترم شمردن منافع سرمایه‌گذاران اساس کار مسئولان دستگاه‌های اجرایی است و شهرستان‌های ساری و میاندورود سرشار از دارایی و منابع است که باید با پرهیز از خام فروشی و با نگاه واقع بینانه برای شکوفایی این ظرفیت‌ها با راه‌اندازی بنگاه‌های اقتصادی گام برداریم.

وی گفت: قطار توسعه استان به حرکت درآمده و تلاش خواهیم کرد که مازندران را به کارگاه سازندگی تبدیل خواهیم کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها