معاون هماهنگ‌کننده ارتش در گفت‌وگو با دفاع‌پرس:

ارتش در ساخت تسلیحات راهبردی خودکفا شده است

دریادار سیاری با اشاره به خودکفایی ارتش در تولید سلاح‌های راهبردی گفت: نیروهای مسلح از قدرت بازدارندگی قابل توجهی برخوردارند و توانسته‌اند مؤلفه‌های قدرت ملی را بومی‌سازی کنند.
کد خبر: ۵۵۳۲۴۲
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۴۰۱ - ۰۱:۴۰ - 01November 2022

نیروهای مسلح حافظ امنیت ملت ایران هستند/ ارتش آماده مقابله با تهدیدات استامیر دریادار «حبیب‌الله سیاری» معاون هماهنگ‌کننده ارتش در گفت‌وگو با خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، با اشاره به برگزاری رزمایش‌های تخصصی و مشترک ارتش، اظهار داشت: کار اصلی نیروهای چهارگانه ارتش جمهوری اسلامی ایران ارتقای توان رزمی جهت ایجاد بازدارندگی در برابر تهدیدات پیش‌ رو است.

دریادار سیاری افزود: همان‌طوری که در رزمایش‌ها مشاهده می‌شود، بخشی از توانمندی‌های ارتش جمهوری اسلامی ایران به نمایش درمی‌آید. به واقع ما آنچه را که قابل نمایش است، در رزمایش‌ها نشان می‌دهیم و آن بخش از توان دفاعی‌مان را که قابل نمایش نیست نیز ارتقا می‌دهیم و خودمان از آن مطلع هستیم تا در زمان مقرر از این توان بازدارنده و غافلگیرکننده استفاده کنیم.

وی با بیان اینکه از مهم‌ترین مؤلفه‌های قدرت ملی نیروی انسانی آموزش‌دیده، متخصص و متعهد است، گفت: امروز به واسطه افراد متخصص و متعهد در حوزه تجهیزات و تسلیحات و همچنین در عرصه راهبردها، تکنیک‌ها و تاکتیک‌ها به خودکفایی و خوداتکایی رسیده‌ایم و این در سطح بین‌المللی برای ما یک اعتبار فزاینده ایجاد کرده است.

معاون هماهنگ‌کننده ارتش خاطرنشان کرد: بهره‌گیری از علم و فناوری روز و تجارب گرانقدر دوران دفاع مقدس، امروز ما را برای مقابله با هر نوع تهدیدی آماده کرده است و این آمادگی حتی قدرت پاسخگویی به تهدیدات آینده را نیز شامل می‌شود.

امیر سیاری با بیان اینکه نیروهای مسلح حافظ امنیت ملت ایران در مواجهه با تهدیدات هستند، تأکید کرد: امروز نیروهای مسلح از قدرت بازدارندگی قابل توجهی برخوردارند و توانسته‌اند، مؤلفه‌های قدرت ملی را بومی‌سازی کنند.

انتهای پیام/ 221

نظر شما
پربیننده ها