عیادت جانشین فرمانده «نزاجا» از مجروحان حادثه تروریستی حرم حضرت شاهچراغ (ع)

امیر سرتیپ نعمتی با حضور در بیمارستان‌های شهید رجایی و نمازی شیراز از مجروحان حادثه تروریستی حرم مطهر حضرت احمد بن موسی شاهچراغ (ع) عیادت کرد.
کد خبر: ۵۵۲۸۲۶
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۹ - 29October 2022

عیادت امیر سرتیپ نعمتی از مجروحان حادثه تروریستی حرم حضرت شاهچراغ (ع)به گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر سرتیپ «نوذر نعمتی» جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش به همراه امیر سرتیپ دوم «رضایی» ارشد نظامی ارتش در منطقه فارس با حضور در بیمارستان‌های شهید رجایی و نمازی شیراز از مجروحان حادثه تروریستی حرم مطهر حضرت احمد بن موسی شاهچراغ (ع) عیادت کردند.

جانشین فرمانده نزاجا در حاشیه عیادت از مجروحان حادثه تروریستی حرم مطهر حضرت احمد بن موسی شاهچراغ (ع) در بیمارستان‌های شهید رجایی و نمازی شیراز، اظهار داشت: در این حادثه تروریستی عناصر تکفیری ماهیت کثیف و شوم خود را به همگان نشان دادند و با به شهادت رساندن جمعی از مردم بی گناه که در حال زیارت و عبادت بودند، قطعا به نابودی هرچه سریع‌تر خود نزدیک‌تر شدند.

امیر نعمتی با بیان اینکه تمام بشریت و افرادی که آزادانه فکر می‌کنند این جنایت را محکوم می‌کنند، خاطرنشان کرد: ما به عنوان نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران این حرکات ددمنشانه را برنمی‌تابیم و قطعاً تا نابودی کامل عناصر تکفیری از پای نخواهیم نشست.

جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش در پایان خاطرنشان کرد: پیام این حادثه برای مردم ما این است که با هوشیاری کامل توطئه‌های دشمنان را خنثی کرده و اجازه ندهند تا این عناصر با استفاده از ناآرامی موجب بر هم زدن امنیت کشور عزیزمان شوند.

انتهای پیام/ 221

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار