رئیس بازرسی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس:

تبیین سیره شهدا نیاز امروز جامعه و جوانان است

سردار ستوده گفت: تبیین سیره شهدا و ترویج سبک زندگی آنها میان نسل امروز نیاز اصلی جامعه و جوانان است.
کد خبر: ۵۴۹۵۱۲
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۲ - 09October 2022

سردار پاسدار «حسین ستوده» رئیس بازرسی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ‌امروز (یکشنبه) در حاشیه بازدید از اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ‌قزوین در گفت‌و‌گو با خبرنگار دفاع‌پرس اظهار داشت: تجلیل و تکریم از رشادت‌ها و جانفشانی‌های رزمندگان دفاع مقدس کوچک‌ترین قدمی است که می‌توان برای این عزیزان برداشت و این اقدام باید به یک فرهنگ بین مسئولان تبدیل شود.

سردار ستوده با بیان اینکه مطالعه مشی زندگی شهدا موجب آشنایی بیشتر جوانان با فرهنگ ایثار و شهادت خواهد شد، افزود: تداوم فرهنگ غنی و بلند شهادت در گرو آشنایی نسل های جوانان با زندگی و شخصیت شهدای گرانقدر است.

رئیس بازرسی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ‌تاکید کرد: امنیت و آرامش کشور و اقتدار نظام اسلامی مرهون جانفشانی عزیزانی است که دفاع از میهن و اسلام را بر رفاه خود و خانواده ترجیح دادند و تمام توان و هستی خود که همانا جان شیرین‌شان بود را در طبق اخلاص گذاشتند.

وی خاطرنشان کرد: امروز زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا کمتر از شهادت نیست، با توجه به اینکه در گام دوم انقلاب اسلامی قرار داریم ضروری است تا نوجوانان و جوانان با سیره شهدا هرچه بیشتر آشنا شوند و از ویژگی های شهدا که درس زندگی همگان است بیاموزند و در آن مسیر حرکت کنند تا آینده در مسیر هرچه بیشتر رشد و پیشرفت کشور قرار گیرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار