مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اردبیل:

مهم‌ترین آرمان شهدا ولایت‌مداری و خدمت به مردم است

نوری گفت: مهم‌ترین آرمان شهدا ولایت‌مداری و خدمت به مردم است و در صورت تحقق این دو مؤلفه در بین مسئولان، نظام اسلامی مسیر توسعه و پیشرفت را طی خواهد کرد.
کد خبر: ۵۴۹۵۰۸
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۸ - 09October 2022

مهمترین آرمان شهدا ولایت‌مداری و خدمت به مردم استبه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، «داور نوری» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اردبیل در دیدار با خانواده شهیدان معظم «اکبر پورقنبر» و «علی بهاری» اظهار داشت: پیروی از آرمان‌های شهدا سریع‌ترین و دقیق‌ترین مسیر پیشرفت نظام اسلامی است و با توجه به اینکه مهمترین آرمان شهدا ولایت‌مداری و خدمت به مردم است، بنابراین در صورت تحقق این دو مؤلفه در بین مسئولان نظام، ایران اسلامی مسیر توسعه و پیشرفت را طی خواهد کرد.

وی افزود: دشمنان این مرز و بوم همواره در پی توطئه‌ افکنی و ایجاد اخلال در مسیر توسعه ایران اسلامی هستند؛ ولی هرگز نمی‌توانند نظام اسلامی را از حرکت در مسیر توسعه و پیشرفت بازدارند، زیرا نظام جمهوری اسلامی ایران بر بستر خون پاک هزاران شهید والامقام بنا شده و مردم متدین و شهیدپرور ایران اسلامی نیز هرگز اجازه نمی‌دهند ایران اسلامی به دست بیگانگان و دشمنان قسم خورده نظام بیافتد.

«بهروز رحیم‌زاده» مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل ضمن تجلیل از خانواده‌های شهدای معظم اظهار داشت: مسئولان نظام اسلامی همواره خود را مدیون خانواده‌های شهدا و ایثارگران می‌دانند و در مسیر تحقق آرمان‌های شهدای معظم قدم بر می‌دارند. تکریم خانواده‌های شهدا و ایثارگران بر مردم و مسئولان فرض مسلّم است و باید مسئولان دست به دست هم داده و مشکلات قشر معظم ایثارگری را مرتفع کنند.

انتهای پیام/ 118

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار