جانشین معاون هماهنگ کننده فراجا:

افتخار شهدای انتظامی، حفظ ارزش‌های اسلامی است/ شهادت، پاداشی نیکو برای حافظان دین و میهن است

سردار شرفی گفت: شهید «رضا شریفی» یک الگو و اسوه به یاد ماندنی است که در مسیر حفظ ارزش‌های اسلامی جان خود را فدا کرد.
کد خبر: ۵۴۵۹۶۷
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۲ - 19September 2022

افتخار شهدای انتظامی، حفظ ارزش‌های اسلامی است/ شهادت، پاداشی نیکو برای حافظان دین و میهن استبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، سردار «محمد شرفی» جانشین معاون هماهنگ کننده فراجا در تشریح این خبر اظهار داشت: این شهید مدافع وطن و امنیت کشور در یک خانواده مذهبی و انقلابی بزرگ شده و در همان عنفوان جوانی آرزو خدمت به نظام جمهوری اسلامی ایران در پاک‌ترین سازمان یعنی مرزبانی را داشت و بهترین عملکرد را در این سازمان انقلابی از خود نشان داد.

وی افزود: باید گفت این الگو و اسوه اولین و آخرین شهید جمهوری اسلامی ایران نیست تاکنون ۱۳ هزار شهید و ۳۲ هزار جانباز را با افتخار تقدیم این انقلاب کرده ایم و این رسالت را تا آخر طی خواهیم کرد و به همه کسانی که قانون را دور می‌زنند و آماده نیستند به حق خود اکتفا کنند با قاطعیت برخورد می‌کنیم.

سردار شرفی تصریح کرد: سازمان انتظامی یک سازمان پاسخگو و مسئولیت گرا است و دارای ماهیت امنیتی است، حافظ نظم و امنیت و ناموس مردم است و برای انجام ماموریت و حفظ ارزش‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هیچ وقت متوقف نمی‌شود و تا آخرین قطره خون نسبت به تعهدات سازمانی خود و انقلاب پایبند است.

جانشین معاون هماهنگ کننده فراجا ادامه داد: ما پایبند حفظ امنیت، آرامش، مقابله با تمامی اشرار و دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران و این مردم هستیم.

وی یادآور شد: شهادت افتخار عظیمی است که تنها نصیب بندگان خاص خدا می‌شود، افتخار دفاع از امنیت وطن توفیق مضاعفی برای شهیدان این مرز و بوم است که گام در صیانت از امنیت و آسایش میهن عزیزمان نهاده اند.

سردار شرفی بیان کرد: شهادت، پاداشی نیکو برای دلاورانی است که عمری در دفاع از دین و میهن از پای ننشستند و در این راه، جان خویش را نثار کردند.

این مقام ارشد انتظامی با بیان اینکه امنیت پایدار ایران اسلامی را مدیون ایثار و فداکاری شهدا هستیم، گفت: این عزیزان برای دفاع از اسلام و نظام به همه تعلقات دنیوی پشت پا زدند و هر آنچه را داشتند در طبق اخلاص گذاشتند.

جانشین معاون هماهنگ کننده فراجا خاطرنشان کرد: اینجانب شهادت استواریکم «رضا شریفی» جمعی پلیس مرزبانی استان کردستان را به محضر حضرت ولی عصر (عج) و رهبر معظم انقلاب اسلامی، همچنین خانواده عزیز ایشان و مردم شهید پرور استان ایلام تبریک و تسلیت عرض کرده و برای بازماندگان، صبر جمیل و اجر جزیل و برای شهید عزیز علو درجات از خداوند متعال مسئلت می‌کنم.

بر اساس این گزارش، شهید «رضا شریفی» در تاریخ ۲۴ شهریور امسال حین پایش نوار مرزی در شهرستان بانه به شهادت رسید.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها