فرماندار مشهد:

فرهنگ مقاومت برگرفته از آموزه‌های اسلامی است

«داوری» گفت: جانبازان، ایثارگران و خانواده‌های شهدا حق بزرگی بر گردن آحاد مردم ایران اسلامی دارند؛ بر همین اساس وظیفه داریم در جهت ترویج فرهنگ ایثار، مقاومت و شهادت که برگرفته از آموزه‌های اسلامی است.
کد خبر: ۵۴۳۷۴۲
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۸:۵۸ - 05September 2022

به گزارش دفاع‌پرس از مشهد، در راستای تکریم خانواده شهدا، «حسین داوری» فرماندار مشهد امروز با خانواده‌های شهیدان «حسین‌دهقان سالک» و «عباس چراغی فارمد» دیدار و گفت‌وگو کرد.

داوری در این دیدارها اظهار داشت: تکریم خانواده شهدا، تعظیم شعائر انقلاب اسلامی و دفاع مقدس است، بر ما واجب است تا کسانی را که در راه اسلام، امنیت ایران اسلامی جانفشانی و فداکاری کرده‌اند را ارج نهیم و قدردان صبر و ایستادگی خانواده شهیدان باشیم.

وی افزود: جانبازان، ایثارگران و خانواده‌های شهدا حق بزرگی بر گردن آحاد مردم ایران اسلامی دارند؛ بر همین اساس وظیفه داریم در جهت ترویج فرهنگ ایثار، مقاومت و شهادت که برگرفته از آموزه‌های اسلامی است تلاش کنیم تا این فرهنگ به‌عنوان الگو در جامعه نهادینه شود.

حجت‌الاسلام احمد ملکی رئیس بنیاد منطقه ۲ مشهد نیز در این دیدار گفت: دیدار و تجلیل از خانواده شهدا و جانبازان یکی از اقدامات ارزشمند بنیاد شهید و امور ایثارگران است و اجرای طرح سپاس با رفع مشکلات جامعه ایثارگری رقم می‌خورد.

شهیدان «حسین دهقان سالک» و «عباس چراغی فارمد» در یکم شهریور ۱۳۳۳ و نهم خرداد ۱۳۳۵ متولد شدند و در دوم بهمن ۱۳۶۵ و دوم مرداد ۱۳۶۲ به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار