مادر شهیدان «سوداگر» آسمانی شد

«سکینه زاده‌گندم» مادر شهیدان «احمد و محمود سوداگر» از شهدای استان خوزستان در دفاع مقدس دعوت حق را لبیک گفت و به فرزندان شهیدش پیوست.
کد خبر: ۵۴۳۱۸۳
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۶ - 30August 2022

مادر شهیدان «سوداگر» آسمانی شدبه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، مرحومه «سکینه زاده گندم» مادر شهیدان «احمد و محمود سوداگر» پس از سال‌ها فراق از فرزندان دلیر و افتخارآفرینش در سن ۸۸ سالگی در ۸ شهریورماه ۱۴۰۱ به علت کهولت سن دعوت حق را لبیک گفت و به فرزندان شهیدش پیوست.

پیکر پاک مادر شهید روز چهارشنبه ۹ شهریور ساعت ۱۸ در شهرستان دزفول از درب مسجد بهشت علی بطرف مزار قطعه شهدا تشییع و به خاک سپرده خواهد شد.

حسن نورانی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان این ضایعه را به جامعه ایثارگران، به ویژه خانواده و بستگان مرحومه تسلیت گفت و از درگاه الهی برای روح درگذشتگان رحمت، مغفرت و علو درجات مسئلت داشت.

شهید محمود سوداگر متولد دوم مردادماه ۱۳۴۰ در سن ۲۵ سالگی و در تاریخ بیست و پنجم بهمن ۱۳۶۵ در عملیات کربلای پنج به درجه رفیع شهادت نایل شد.

همچنین شهید احمد سوداگر در بیست فروردین ۱۳۳۹ دیده به جهان گشود و در بیست و یکم بهمن ماه ۱۳۹۰ در سن ۵۱ سالگی در اثر عوارض ناشی از جراحات دوران دفاع مقدس به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار