مدیر موزه دفاع مقدس دزفول درگذشت مادر شهیدان سوداگر را تسلیت گفت

سرهنگ جولایی در پیامی درگذشت والده گرانقدر شهیدان سردار سرلشکر «حاج احمد سوداگر و محمود سوداگر» را تسلیت گفت.
کد خبر: ۵۴۲۷۴۹
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۲ - 31August 2022

مدیر موزه دفاع مقدس دزفول درگذشت مادر شهیدان سوداگر را تسلیت گفتبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اهواز، مرحومه «حاجیه سکینه زاده گندم» مادر شهیدان والامقام «احمد و محمود سوداگر» پس از سال‌ها فراق از فرزندان دلیر و افتخار آفرینش در سن ۸۸ سالگی دعوت حق را لبیک گفت.

مراسم تشییع و خاکسپاری پیکر پاک مادر شهیدان والامقام سوداگر امروز (چهارشنبه نهم شهریور ساعت 6 عصر) در قطعه صالحین بهشت علی شهرستان دزفول برگزار می‌شود.

سرهنگ پاسدار «بهزاد جولایی» مدیر مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس دزفول نیز به همین مناسبت در پیامی درگذشت والده گرانقدر شهیدان سردار سرلشکر «حاج احمد سوداگر و محمود سوداگر» را تسلیت گفت.

در متن این پیام آمده است؛ 

شهیدان سوداگر از افتخارات شهر مقاوم دزفول هستند که خدمات و حماسه های ماندگارشان برای همیشه در دفتر تاریخ انقلاب و دفاع مقدس ثبت خواهد شد.

مادر شهیدان سوداگر نیز از جمله بانوان مومنه ای بود که نقشی اساسی در تربیت و هدایت فرزندان رشید خود و دیگر جوانان شهر مقاومت داشت. مادری که یک عمر صبوری و ایثارگری را به معنای واقعی به ما آموخت و اینک در جوار فرزندان بهشتی اش آرام گرفته است.

اینجانب این ضایعه را به خاندان بزرگ سوداگر، خانواده های معظم شهدا و ایثارگران دزفول تسلیت می گویم و امیدوارم که روح ملکوتی این مادر مومنه با شهدای صدر اسلام و به خصوص بانو بی بی فاطمه زهرا(س) محشور شود.

انتهای پیام/ 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار