سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری قزوین:

اجرای دستور‌العمل‌هایی ستاد اربعین با جدیت پیگیری شود

کبیری گفت: ضرورت برنامه‌ریزی، جدیت، نظارت و پیگیری هر چه بیشتر در برگزاری برنامه‌های پیاده روی اربعین براساس دستورالعمل‌های ستاد اربعین صورت گیرد.
کد خبر: ۵۳۶۵۵۶
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۸ - 28July 2022

به گزارش دفاع‌پرس از قزوین، جلسه ستاد مرکزی اربعین استان قزوین امروز (پنجشنبه) به ریاست  «ابوالحسن کبیری» سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری قزوین و با حضور اعضای این ستاد برگزار شد.

«ابوالحسن کبیری» سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری قزوین در این جلسه اظهار داشت: فرمانداران استان نیز تمامی اقدامات ستاد اربعین استان از جمله پشتیبانی، ساماندهی مواکب، آموزش و اطلاع رسانی و سایر وظایف به ویژه ساماندهی اتوبوس ها و انتقال زائران را به نحو مطلوب و به صورت متناظر اجرایی نمایند تا وقفه ای در ارائه خدمات به زائران اتفاق نیافتد.

وی افزود: با توجه به اعلام آمادگی حج و زیارت مبنی بر پیش بینی کاروان و یا شبه کاروان هایی زیر نظر این سازمان جهت انتقال متقاضیان پیاده روی اربعین، لازم است هماهنگی لازم از سوی این مجموعه و متقاضیان با دفاتر زیارتی زیر نظر حج و زیارت صورت گیرد.

کبیری گفت: ضروری است طرح امنیتی و انتظامی از سوی کمیته امنیتی و انتظامی ستاد، شامل کنترل ترافیک و تمامی موارد پیش بینی شده به صورت جامع تهیه و ارائه شود.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری قزوین اضافه کرد: برگزاری جلسات هماهنگی کمیته ها از سوی مسئولان با جدیت پیگیری شود تا در مرحله اجرا شاهد انجام وظایف بدون هیچ گونه تداخل باشیم.

در پایان‌ مسئولان کمیته های زیر مجموعه ستاد اربعین استان گزارشی از اقدامات صورت گرفته حوزه مسئولیت خود ارائه کردند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها