پیام بسیج جامعه زنان سپاه کربلا در خصوص تقویت عفاف و حجاب؛

مسئولان برای تقویت عفاف و حجاب در جامعه مجاهدانه تلاش کنند

بسیج جامعه زنان سپاه کربلا با صدور پیامی از مسئولان خواست برای تقویت و ترویج عفاف و حجاب در جامعه تلاش مجاهدانه داشته باشند.
کد خبر: ۵۳۲۹۷۰
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۴۰۱ - ۲۰:۱۴ - 06July 2022

مسئولان برای تقویت عفاف و حجاب در جامعه مجاهدانه تلاش کنندبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، بسیج جامعه زنان سپاه کربلا با صدور پیامی از مسئولان خواست برای تقویت و ترویج عفاف و حجاب در جامعه تلاش مجاهدانه داشته باشند.

متن پیام به شرح ذیل است:

بِسْمِ ٱللَّهِ ٱلرَّحْمَٰنِ ٱلرَّحِیمِ

وَإِذَا سَأَلْتُمُوهُنَّ مَتَاعًا فَاسْأَلُوهُنَّ مِنْ وَرَاءِ حِجَابٍ ذَلِکُمْ أَطْهَرُ لِقُلُوبِکُمْ وَقُلُوبِهِنَّ (احزاب/۵۳)

عفت و پاکدامنی با خلقت و فطرت ما آمیخته و از دیرباز با فرهنگ ما عجین شده است. عفت یک حجاب درونی است که نفس ما را در برابر افکار و امیال وسوسه انگیز حفاظت و حراست می‌کند؛ به همین دلیل خداوند رحمان حجاب را واجب کرده تا عفت درونی با عفت برونی حفظ و هماهنگ شود که آرامش روانی را به ارمغان می‌آورد و علاوه بر آن موجب استحکام بنیان خانواده و همچنین جامعه نیز می‌شود.

حجاب و عفاف فقط یک نوع پوشش نیست بلکه نوعی سبک زندگی است که فرهنگ آیندگان ما را می‌سازد. البته هیچگاه فقط مختص زنان نبوده و نخواهد بود. مردان باید با رعایت عفت در تمامی ابعاد فردی و خانوادگی، شغلی و اجتماعی در این عرصه مهم ایفای نقش کنند.

بهترین راه تقویت عفت رعایت حدود حکم الهیِ حجاب است. از آنجایی که دشمنان کرامت انسان به این مهم واقف اند، با برنامه‌ریزی و بکارگیری تمام توان خود این نقطه را مورد تهاجم همه جانبه با ابزارهایی، چون رسانه‌های گسترده جمعی و شبکه‌های اجتماعی و با ارائه سبک زندگی غربی که با مصادیق عفت منافات دارند، قلب جامعه یعنی خانواده را هدف قرار گرفته اند.

ما دانشجویان بسیجی و بسیجیان جامعه زنان از مسئولان نظام جمهوری اسلامی ایران خواستار تلاش مجدانه و مجاهدانه برای احیا و گسترش تمدن و فرهنگ غنی ایرانی و اسلامی با توجه و تأسی به منویات رهبر معظم انقلاب در راستای عمل به دستورات الهی اسلام و آموزه‌های قرآنی و سیره ائمه اطهار، تحت عنوان ترویج فرهنگ زندگی عفیفانه هستیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار