با صدور پیامی؛

بسیج بنیاد شهید و امور ایثارگران سالروز ارتحال امام خمینی (ره) و قیام 15خرداد را گرامی داشت

بسیجیان مرکز بسیج بنیاد شهید و امور ایثارگران ایلام با صدور بیانیه‌ای سالگرد ارتحال بنیانگذار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و شهدای قیام 15 خرداد را گرامی داشته و با رهبر معظم انقلاب تجدید پیمان کردند.
کد خبر: ۵۲۶۸۲۵
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۸:۱۵ - 03June 2022

بسیج بنیاد شهید و امور ایثارگران سالروز ارتحال امام خمینی (ره) و قیام 15خرداد را گرامی داشتبه گزارش دفاع‌پرس از ایلام، بسیج بنیاد شهید و امور ایثارگران به‌مناسبت سالروز ارتحال امام خمینی (ره) و قیام 15خرداد بیانیه‌ای صادر کرد.

متن بیانیه به شرح زیر است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

سالروز ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی (ره) و سالروز قیام خونین 15 خرداد یادآور نقش بی‌بدیل و رهبری هدایتگرانه بزرگ‌مردی است که با برافراشتن پرچم اسلام و استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی، نور امید را در دل مسلمانان مظلوم و انسان‌های آزاده جهان زنده کرد.

نظام مقدس جمهوری اسلامی که امروز در منطقه و جهان به یکی از کانون‌های تأثیرگذار بر معادلات جهانی تبدیل شده است میراث امام‌خمینی (ره) است که با قیام 15 خرداد 1342 آغاز و با پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی در سال 1357، نظام مردم‌سالاری دینی را بنیان نهاد و روح مقاومت و شجاعت را در جان همۀ آزادیخواهان جهان دمید.

ملت غیور و بزرگ ایران همواره در عرصه‌های مختلف به جهانیان ثابت کرده‌اند که ذره‌ای برای حفظ و حراست از این نظام الهی کوتاهی نکرده و به زعم همه دشمنی‌ها و ددمنشی‌های دشمنانش همچون کوه ایستاده و در دفاع و پشتیبانی از اصل ولایت فقیه همواره آماده جانفشانی است.

خداوند بزرگ را شاکریم که در سالروز رحلت بنیانگذار کبیر جمهوری اسلامی به فضل الهی و در پرتو اندیشه امام خمینی (ره) و با پیروی از منویات رهبر معظم انقلاب کشور عزیزمان ایران اسلامی با عزت و سرافرازی، قدرتمندتر و پرآوازه‌تر از گذشته به راه خود ادامه می‌دهد.

بسیجیان مرکز مقاومت بسیج بنیاد شهید و امور ایثارگران سالگرد ارتحال بنیان‌گذار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و شهدای قیام 15 خرداد را گرامی داشته و با رهبر فرزانه انقلاب پیمان می‌بندند که از آرمان‌ها و ارزش‌های اسلامی و انقلابی نظام که ثمرۀ خون هزاران شهید و رشادت ایثارگران معظم و فداکاری خانواده‌های گرانقدر آنان است، حراست و پاسداری کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار