پیام امیر سرتیپ حاتمی بمناسبت روز قدس؛

روز قدس نماد اتحاد مسلمانان و آزادیخواهان جهان است

امیر سرتیپ «حاتمی» مشاور فرماندهی کل نیروهای مسلح در امور ارتش جمهوری اسلامی ایران بمناسبت روز قدس پیامی صادر کرد.
کد خبر: ۵۱۹۲۹۶
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۲۰:۵۱ - 28April 2022

روز قدس نماد اتحاد مسلمانان و آزادیخواهان جهان استبه گزارش گروه دفاعی و امنیتی دفاع‌پرس، امیر سرتیپ «امیر حاتمی» مشاور فرماندهی کل نیروهای مسلح در امور ارتش جمهوری اسلامی ایران بمناسبت روز قدس پیامی صادر کرد.

متن پیام بدین شرح است:

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيمِ

آخرین جمعه ماه مبارک رمضان، نماد اتحاد مسلمانان و آزادیخواهان جهان در حمایت و پشتیبانی از مردم مظلوم فلسطین، بعنوان مسئله ی اصلی جهان اسلام، بار دیگر وظیفه و مسئولیت همه جانبه ای را در دفاع از آرمان والای ملت فلسطین به مسلمانان یادآوری می‌کند.

نامگذاری روز جهانی قدس با تدبیر الهی و حکیمانه بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی (رحمه‌الله‌علیه)، روز محکومیت متجاوزین صهیونیست و استکبار جهانی و روز بیداری ملل آزاده جهان و نمادی از نمایش وحدت، یکپارچگی و همدلی امت اسلامی و همه مردم آزاده جهان در اعلام همبستگی و حمایت از مردم تحت ستم و دربند کشیده شده فلسطین است تا در کنار رزمندگان پر توان مقاومت، حمایت خود را از حقوق قانونی ملت فلسطین و مخالفت صریح و آشکار خود را بااشغالگری، تجاوز وجنایات ضدبشری رژیم صهیونیستی اعلام کنند.

وعده حضرت امام (ره) و پس از آن، نوید رهبر معظم انقلاب اسلامی برای نابودی اسرائیل در آینده ای نزدیک، بشارتی امید آفرین برای جهان اسلام محسوب می شود و در شرایطی در حال تحقق است که شاهد اوج گرفتن ظلم و جنایات این غده سرطانی در روزها ی اخیر بوده ایم که با رفتارهای دیوانه وار خود موجب هتک حرمت مسجد الاقصی و کشتار مردم مظلوم شده و با توهم عادی سازی روابط بی پایه و ذلت بار با برخی کشورهای اسلامی به دنبال کسب امنیت پایدار برای خود می باشد ولی علی رغم همه تلاش های مذبوحانه، امروز به عینه شاهدیم که این ام الفساد عالم، بیش از هر زمان دیگر احساس ناامنی می‌کند.

در این سال‌ها گفتمان مقاومت که از اندیشه نورانی امام خمینی (رحمه‌الله‌علیه) و رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) نشأت گرفته است با تقدیم هزاران شهید، بیشتر از قبل در بین کشورهای منطقه تبیین و پذیرفته شده تا جایی که امروز مقاومت اسلامی در اقصی نقاط جهان و حتی در پشت مرزهای اسرائیل خیمه زده و منتظر است تا هرگونه خطا یا اشتباه محاسباتی رهبران این رژیم را پاسخی ویرانگر دهد.

ان‌شاء‌الله با تحقق وعده الهی، هر چه زودتر شاهد "مطلع الفجر" نجات ملت های مسلمان جهان و مخصوصا ملت شجاع و مظلوم فلسطین باشیم.

اینجانب امیدوارم ملت بزرگ ما در یوم الله روز قدس نیز همچون همیشه با حضور یکپارچه در راه پیمایی پر شور ضد صهیونیستی، فریاد رسای خود را یکبار دیگر به گوش جهانیان برسانند که امت بزرگ امامین انقلاب تا پیروزی نهایی حق بر باطل در کنار فلسطینیان بی دفاع خواهند ایستاد.

مشاور فرماندهی کل نیروهای مسلح در امور ارتش جمهوری اسلامی ایران

سرتیپ ستاد امیر حاتمی

انتهای پیام/ 161

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار