پیام مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات سپاه امام سجاد (ع) به مناسبت هفته کار و کارگر

سرهنگ پاسدار «شهبازی» به مناسبت هفته کار و کارگر و روز قشر بسیج کارگری پیامی را صادر کرد.
کد خبر: ۵۱۸۲۱۲
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۷ - 24April 2022

پیام مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات سپاه امام سجاد (ع) به مناسبت هفته کار و کارگر و روز قشر بسیج کارگری ۱۴۰۱به گزارش دفاع‌پرس از هرمزگان، سرهنگ پاسدار «امیرارسلان شهبازی» رئیس سازمان بسیج کارگران و کارخانجات سپاه امام سجاد (ع) استان هرمزگان به مناسبت هفته کار و کارگر و روز قشر بسیج کارگری پیامی را صادر کرد.

در این پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

کارگران این قشر زحمتکش کشورمان با اعتقاد و ایمان به عنوان سربازان بی ادعای انقلاب اسلامی در دوران مبارزه با نظام طاغوت با پیروی از رهنمودهای امام خمینی رحمت الله هم پای دیگر اقشار جامعه از طریق ساز کارهای ویژه مانند راهپیمایی اعتصاب و غیره همراه با دیگر انقلابیون نقش بسیار موثری را ایفا کردند.

آنان در هشت سال دفاع مقدس با تقدیم ۱۴ هزار شهید و ده‌ها هزار جانباز و هزاران نفر آزاده این نقش را پر ثمر کردن کارگران در زمان جنگ با ساختن تجهیزات جنگی در کارخانه ها کمک شایانی به پیروزی رزمندگان اسلام کردند و با آگاهی و هوشیاری و بصیرت با پیروی از رهنمودهای مقام معظم رهبری نقشه‌های شوم استکبار جهانی را خنثی کرده و برای پیشرفت و آبادانی کشور با همت جهادی تلاش مضاعف می‌کنند.

بدون شک رمز پیشرفت و توسعه پایداری یک کشور در تجلی استعدادها و سرمایه انسانی کارآمد است که کارگران به عنوان ارزشمندترین و سودمند ترین قشر یک کشور هستند.

از تلاش‌ها و کوشش‌های کارگران و کارفرمایان عزیز در سراسر استان که در این شرایط حساس و سخت که تحریم‌های ظالمانه مستکبران عالم و از طرفی شیوع ویروس منحوس کرونا و مشکلات معیشتی و با همه این مشکلات در جهت تحقق فرمایشات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) جهت رونق تولید و اقتصاد کشورمان گام برداشتند تقدیر تشکر و خدا قوت عرض می نمایم.

سازمان بسیج کارگران و کارخانجات سپاه امام سجاد (ع) استان هرمزگان در این راستا در نقش حمایت از این قشر زحمتکش و در جهت تحقق شعار سال و فرمایشات مقام معظم رهبری با تشکیل؛
کارگروه مواسات و همدلی
کارگروه رفع موانع تولید و
توزیع بسته معیشتی در سراسر استان
راه اندازی صندوق خیریه سردار شهید قاسم سلیمانی
راه اندازی و پشتیبانی مراکز تجمیع واکسیناسیون کرونا
برگزاری رزمایش شیفت ایثار
راه اندازی مرکز حقوقی و مشاوره
برگزاری جشنواره های فرهنگی و ورزشی و تجلیل از کارگران و کارفرمایان نمونه و زحمتکش
تشکیل ستاد آزادسازی زندانیان کارگر
ترویج فرهنگ ایثار و وجدان کاری
برگزاری اردوهای جهادی و تخصصی
تشکیل ستاد ازدواج آسان و تهیه و توزیع جهیزیه
تشکیل قرارگاه های سایبری و فضای مجازی
راه‌اندازی هیئت نخبگان اندیشه ورز باموضوع احصاء مسئله اصلی کار

همراه با جامعه کار و تلاش استان در جهت خدمت به این قشر سخت کوش در کنار آنها بوده است اینجانب ضمن تبریک هفته کار و کارگر و روز قشر بسیج کارگری به تمامی جوامع کارگری آرزوی سلامتی و سربلندی و پیروزی را دارم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار