نماینده ولی فقیه در مازندران:

باید افراد باورمند و معتقد را وارد میدان آموزشی کنیم

«محمدی لائینی» با تأکید بر اینکه باید جمعیت معتقد به ارزش‌ها وارد کادر آموزشی شود، گفت: ما در این زمینه مسئولیت داریم و باید افراد باورمند و معتقد را وارد میدان پرورش و آموزش کنیم.
کد خبر: ۵۱۷۴۶۷
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۴۰۱ - ۲۲:۳۷ - 19April 2022

باید افراد باورمند و معتقد را وارد میدان آموزشی کنیمبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، آیت الله «محمدباقر محمدی لائینی» نماینده ولی فقیه در مازندران عصر امروز در دیدار با «مصطفی عابدی» مدیرکل آموزش و پرورش استان به آسیب‌ها و ضعف‌های دوره کرونا به سیستم آموزشی اشاره کرد و اظهار داشت: باید آموزش و پرورش در دهه‌های گذشته آسیب شناسی شود، زیرا نقد و نظرهایی است و نیاز به بازنگری دارد.

وی افزود: رهبر معظم انقلاب در بیانیه گام دوم انقلاب تأکید کردند که باید ضعف‌های موجود را جبران کنیم و در آموزش و پرورش باید ضعف یابی و ضعف شناسی نسبت به گذشته داشته باشیم و آن را برطرف کنیم تا آموزش و پرورش در تراز و در شأن جمهوری اسلامی داشته باشیم.

محمدی لائینی با بیان اینکه آموزش و پرورش باید حرف اول را بزند، ادامه داد: ما باید شاهد یک ارزش‌گرایی و تأثیرگذاری بیشتر در جامعه باشیم و این امر نیازمند کار، وقت، حوصله و باور است.

امام جمعه ساری با بیان اینکه در این زمینه خط کش ما ارزش‌های دینی است و پشتوانه آن خون ۲۳۰ هزار شهید کشور و ده هزار شهید استان است که به پای این ارزش‌ها و فرهنگ ریخته شده است، بیان داشت: هیچ مسئولی نمی‌تواند نسبت به این ارزش‌ها بی‌تفاوت و بی‌انگیزه باشد و حتما باید خط مشی درست پرورشی را بشناسد و معتقد، ملتزم و باورمند باشد.

محمدی لائینی با تأکید بر اینکه باید جمعیت معتقدین به این ارزش‌ها وارد کادر آموزشی شود، خاطرنشان کرد: ما در این زمینه مسئولیت داریم و باید افراد باورمند و معتقد را وارد میدان پرورش و آموزش کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار