نماینده ولی فقیه در مازندران:

مسئولین سبک و سیره شهدا را الگو قرار دهند

«محمدی لائینی» با تقدیر از خدمات‌دهی مسئولین استان در روز اول عید نوروز در مناطق محروم هزار جریب نکا از مدیران و دستگاه‌های اجرایی خواست تا شهدا را برای خدمت رسانی به مردم الگو قرار دهند.
کد خبر: ۵۱۵۳۰۱
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۴۰۱ - ۲۳:۲۵ - 09April 2022

مسئولین سبک و سیره شهدا را الگو قرار دهندبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، آیت الله «محمدباقر محمدی لائینی» نماینده ولی فقیه در مازندران شامگاه شنبه در جلسه شورای اداری استان با تقدیر از خدمات دهی مسئولین استان در روز اول عید نوروز در مناطق محروم هزارجریب نکا از مدیران و دستگاه‌های اجرایی خواست تا شهدا را برای خدمت رسانی به مردم الگو قرار دهند.

وی با تاکید اینکه باید از فساد، رانت و غیره جلوگیری کرد، اظهار داشت: فرصت‌ها را از دست دادن و متقاضیان را سرگردان کردن از جمله مشکلات موجود در استان به شمار می‌رود.

محمدی لائینی موانع اداری و بروکراسی‌ها را از دیگر مسائل ذکر کرد و گفت: باید کار خدا و مردم را جدی گرفت و هرسال باید بهتر از سال‌های قبل شود و توصیه ما این است که با نام و شعار سال جدی برخورد شود و به سمت دانش بنیان کردن اقتصاد و تولید پیش رویم.

نماینده ولی فقیه در مازندران با اظهار اینکه باید با عوامل ناامنی برخورد کرد، بیان داشت: قانون باید بازدارنده باشد و در عین حال باید معنویات را جدی بگیریم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار