نماینده مردم در مجلس:

حمایت از تولیدکنندگان باید منجر به عرضه کالای مرغوب با قیمت مناسب شود

حجت‌الاسلام پژمان‌فر گفت: حمایت از تولیدکننده و حمایت از حقوق مصرف‌کننده باید در کنار هم لحاظ شود و مصرف‌کننده باید بتوانند کالای مرغوب و ارزان را در بازار تهیه کند.
کد خبر: ۵۰۶۶۲۲
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۸ - 15February 2022

حمایت از تولیدکنندگان باید منجر به عرضه کالای مرغوب با قیمت مناسب شود

به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، حجت‌الاسلام «نصرالله پژمان‌فر» نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگویی اظهار داشت: ما سعی داریم تا نیاز به خود به وسایل حوزه‌های مختلف را از تولیدکنندگان داخلی تامین کنیم چرا که گردش مالی آن در داخل کشور خواهد بود و از طرف دیگر جوانانمان بر سر کار هستند.

وی افزود: نکته‌ای که در اینجا باید به آن اشاره کرد این است که ما در کنار حمایت از تولیدکننده باید حمایت از حقوق مصرف‌کننده را نیز مدنظر قرار دهیم و مصرف‌کننده ما باید بتواند کالایی ارزان و با کیفیت را از بازار تهیه کند.

نائب رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس اظهار داشت: برای اینکه تولیدکنندگان ما بتوانند توانایی رقابت با خارجی‌ها را داشته باشند، ما حمایت‌هایی را در دستور کار قرار دادیم و می‌دهیم تا این فرصت برای آن‌ها فراهم شود، اما متاسفانه بعضی از تولیدکنندگان از این زمان و فرجه به عنوان فرصتی برای عرضه کالای گران و بی‌کیفیت در بازار به نفع خود استفاده می‌کنند.

حجت‌الاسلام پژمان‌فر خاطرنشان کرد: این‌گونه رفتار‌ها در مرحله اول باعث شد تا ما مشتریان خارجی خود را از دست بدهیم و امروز هم شاهد هستیم که کالا‌ها از جمله در حوزه لوازم خانگی با قیمت بسیار بالا در بازار داخلی عرضه می‌شود که این رفتار‌ها انتقاد رهبر معظم انقلاب اسلامی را نیز در پی داشت.

نماینده مردم مشهد در مجلس در پایان گفت: همان‌طور که گفتم ما باید در کنار حمایت از تولیدکننده، حقوق مصرف کننده را نیز مدنظر قرار دهیم و این حمایت‌ها از تولیدکنندگان باید به عرضه کالای مرغوب و با کیفیت و با قیمت مناسب به بازار منتهی شود.

منبع: فارس

انتهای پیام/ ۹۱۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار