مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس مازندران خبر داد؛

احداث ۲ پایگاه فرهنگی دفاع مقدس در جویبار

سردار «ملکی» با اشاره به ساخت پایگاه‌های فرهنگی در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و مقاومت در استان مازندران، از ساخت ۲ پایگاه فرهنگی در شهرستان جویبار خبر داد.
کد خبر: ۵۰۴۱۶۰
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۸ - 03February 2022

احداث ۲ پایگاه فرهنگی دفاع مقدس در جویباربه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، سردار «عبدالله ملکی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران در جلسه با «کمال رستمعلی» فرماندار جویبار و سرهنگ «مهرداد بابائی» فرمانده سپاه این شهرستان، ضمن تبریک ایام‌الله دهه فجر اظهار داشت: در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و مقاومت در شهرستان‌های مختلف، احداث پایگاه فرهنگی در دستور کار اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان مازندران قرار دارد که قرار است در شهرستان جویبار ۲ پایگاه ایجاد شود.

وی افزود: درباره ساخت یکی از پایگاه‌ها با شهرداری و شورای شهر «جویبار» به توافق رسیدیم و یکی دیگر از این پایگاه‌ها نیز توسط خانواده‌های معظم شهدا و خیرین روستای «شورکا»، با اهدای زمین در این روستا مدنظر قرار گرفت.

فرمانده سپاه جویبار نیز ضمن استقبال از ساخت این ۲ پایگاه فرهنگی، به پتانسیل موجود در شهرستان جویبار اشاره کرد و گفت: با اجرای برنامه‌های مختلف توسط جوانان و نوجوانان و سایر برنامه‌های شهرستان مانند جلسه شورای اداری و... در معرفی و ترویج فرهنگ شهدایی انجام وظیفه می‌کنیم.

همچنین در ادامه، فرماندار جویبار نیز بیان داشت: یکی از مؤلفه‌ها و پرچم‌های انقلاب اسلامی، ترویج فرهنگ شهید و شهادت و پاسداشت و تکریم خانواده‌های آن عزیزان است و هرچه داریم مدیون فداکاری شهدا و رزمندگان هستیم؛ بنابراین در همین راستا هفته‌ای یک روز را به دیدار با خانواده شهدا اختصاص داده‌ایم.

وی آمادگی شهرستان جویبار از ایجاد ۲ پایگاه فرهنگی دفاع مقدس را اعلام کرد.

در پایان این جلسه، حکم مسئولیت هیأت امنای یادمان شهدای گمنام شهرستان جویبار، تقدیم فرماندار این شهرستان شد.

همچنین مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان مازندران از محل زمین اهدائی برای احداث پایگاه فرهنگی دفاع مقدس در شورکا بازدید کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار