مسئول دفتر نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های خوزستان:

حاج قاسم حجتی از طرف خدا برای بشر معاصر بود

شفیعی گفت: حاج قاسم حجتی از طرف خدا برای بشر معاصر بود و این‌ها افسانه نیست.
کد خبر: ۴۹۸۲۰۳
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۵ - 02January 2022

حاج قاسم حجتی از طرف خدا برای بشر معاصر بودبه گزارش دفاع‌پرس از اهواز، حجت‌الاسلام «سید محسن شفیعی» مسئول دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های خوزستان در آیین گرامیداشت سالروز شهادت سردار شهید حاج «قاسم سلیمانی» که امروز در دانشگاه جامع علمی کاربردی شهرداری اهواز برگزار شد، اظهار داشت: همه ما با بخشی از جلوه‌های شخصیتی حاج قاسم آشنا شده‌ایم و البته این ادامه دارد و هنوز تمام نشده است.

 وی افزود: این که چگونه می‌شود کسی به این نقطه و این قله برسد، خیلی مهم است. اگر بخواهیم با حاج قاسم مثل بسیاری از داشته‌هایمان تشریفاتی برخورد کنیم، کار دشواری نیست اما اگر بخواهیم بدانیم که چگونه می‌شود حاج قاسم شد، کار سختی است.

مسئول دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های خوزستان گفت: در روایات آمده است کسی که می‌خواهد رابطه خود را با جامعه اصلاح کند باید ابتدا رابطه خود را با خدا اصلاح کند. کسی که در مسیر خدا حرکت می‌کند، غیر خدا را نمی‌بیند و این خداست که رابطه او را با جامعه اصلاح می‌کند.

شفیعی ادامه داد: امروز عرف است که اگر کسی با شما کاری داشته باشد می‌گوید که مدتی بود شما را ندیده بودم و به یاد شما افتادم اما شما منتظر این هستید که بعد از آن بگوید که چه می‌خواهد و گاهی این مساله در انسان اثر می‌گذارد اما انسان‌های بزرگ به جز رضای الهی چیز دیگری را نمی‌بینند. وقتی این مسیر را طی می‌کنند خداوند متعال همه مسائل پیرامون را برای آن‌ها حل می‌کند.

وی افزود: دیده‌اید بعضی از کاندیداها در آستانه انتخابات چه کارهایی می‌کنند؟ مراسمی نیست که نروند. این کجا و این که خداوند محبت ایجاد کند، کجا؟ ما خیلی وقت‌ها برای مطلوب و آنچه می‌خواهیم، راه را اشتباه می‌رویم لذا به هدف نمی‌رسیم؛ حاج قاسم حجتی از خدا برای نسل امروز است که ببیند مقام آدمیت تا کجاست.

مسئول دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های خوزستان بیان داشت: ما راه را در صورتی پیدا می‌کنیم که ببینیم شهدا چه کرده‌اند که راه صد ساله عرفا را یک شبه طی کرده‌اند. با آشنایی با حاج قاسم فصل جدیدی در تاریخ جامعه شروع می‌شود؛ فصلی که به ما می‌گوید می‌شود در میان همه بدی‌ها خوب و پاکیزه بود و عذرهایی که برای خوب نبودن می‌آوریم، پذیرفته‌ شدنی نیستند. حاج قاسم حجتی از طرف خدا برای بشر معاصر بود و این‌ها افسانه نیست. ببینید حاج قاسم به چه نقطه‌ای رسید.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار