رئیس اداره پایانه مرزی بندر آستارا:

شهادت مسیر پیروزی دین اسلام است

وی با بیان‌اینکه اینکه شهدا چشم و چراغ راه آینده ملت ایران هستند، تصریح‌کرد: شهیدان همواره زنده هستند و شهادت مسیر پیروزی دین اسلام است.
کد خبر: ۴۹۵۱۲۹
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۴۰۰ - ۱۹:۲۲ - 17December 2021

شهادت راهی برای رستگاری و پیروزی دین اسلام است

به گزارش دفاع‌پرس از رشت، به مناسبت گرامیداشت هفته حمل و نقل، رانندگان و کارکنان اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای و پایانه مرزی آستارا امروز جمعه (۲۶ آذر) با حضور در مزار شهدای این شهرستان ضمن ادای احترام به مقام والای شهیدان با قرائت فاتحه و گلباران، یاد و خاطره شهدا و بنیانگذار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران امام خمینی (ره) را گرامی داشتند.

«منصور بابایی» رئیس اداره پایانه مرزی بندر آستارا در این مراسم با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، اظهار داشت: استقلال، امنیت و اقتدار امروز ایران اسلامی ره آورد خون شهدای بزرگوار و از آثار و فداکاری همه جانبازان و آزادگان است.

رئیس اداره پایانه مرزی بندر آستارا افزود: مهم‌ترین وظیفه و تعهد ما این است که پاسدار خون شهیدان و تداوم‌بخش راه شهیدان باشیم.

وی با بیان‌اینکه اینکه شهدا چشم و چراغ راه آینده ملت ایران هستند، تصریح‌کرد: شهیدان همواره زنده هستند و شهادت راهی برای رستگاری و پیروزی دین اسلام است. تبعیت از ولایت فقیه و زنده نگه داشتن آرمان‌های انقلاب، از سفارش‌های شهداست و باید رفتار و سلوک معنوی شهیدان برای نسل جوان تبیین شود.

«رمضان دانش» رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای بندر آستارا نیز در این مراسم اظهار داشت: امنیت و آرامش امروز ما مرهون خون شهدا و ایثار و فداکاری رزمندگانی است که در هشت سال دفاع مقدس اجازه ندادند ذره‌ای از خاک کشور به دست دشمنان بیفتد.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای بندر آستارا تصریح کرد: خدمت‌رسانی به مردم مهم‌ترین هدف و مسیر شهدا است که باید همه ما ادامه دهنده راه آن بزرگواران باشیم. فضیلت زنده نگهداشتن یاد شهدا کمتر از شهادت نیست و تجدید میثاق با شهدا یک وظیفه است و همه ما باید مواظب باشیم از آرمان‌های شهدای گرانقدر و راه انقلاب منحرف نشویم.

۲۶ آذر تا یکم دی در تقویم کشورمان به نام هفته حمل و نقل نامگذاری شده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها