معاون توسعه کتاب‌خانه‌ها و ترویج کتابخوانی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور:

دوسالانه بین‌المللی کارتون اتصال فرهنگ و هنر با کتابخوانی است/ فضای شهری تهران میزبان آثار کارتون کتاب

رمضانی دوسالانه بین‌المللی کارتون کتاب را اتصال عرصه فرهنگ و هنر با کتابخوانی دانست.
کد خبر: ۴۸۸۲۷۹
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۸ - 10November 2021

دوسالانه بین‌المللی کارتون اتصال فرهنگ و هنر با کتابخوانی است/ فضای شهری تهران میزبان آثار کارتون کتاببه گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، مهدی رمضانی معاون توسعه کتاب‌خانه‌ها و ترویج کتابخوانی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور در آیین اختتامیه پنجمین دوسالانه بین‌المللی کارتون کتاب اظهار داشت: پنجمین دوره‌ی کارتون کتاب از سلسله برنامه‌های نهاد کتابخانه‌های عمومی در حوزه کتابخوانی است.

وی تصریح کرد: یکی از برنامه‌هایی که اتصال فرهنگ و هنر با کتابخوانی است، این برنامه است که علی‌رغم مشکلات مالی در نهاد کتابخانه‌های عمومی دنبال می‌شود.

معاون توسعه کتاب‌خانه‌ها و ترویج کتابخوانی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور تصریح کرد: خیلی خرسندیم که توانستیم این دوره را نیز که می‌تواند خمیرمایه‌ای برای اقدامات فرهنگی در کشور باشد را برگزار کردیم.

رمضانی از نمایش اثار این دوسالانه در سطح بیلبورد‌های شهری استان تهران خبر داد و افزود: فرصت‌های متعددی برای استفاده از این کارتون‌ها فراهم آمده است و با رایزنی‌هایی که با شهرداری تهران صورت گرفته است این اثار در سطح شهر تهران و کتابخانه‌های عمومی کشور نمایش داده خواهد شد.

وی تاکید کرد: توجه نهاد به اقدامات ترویجی و فرهنگی است. جشنواره رضوی، هدهد سفید و دیگر محافل نهاد در همین‌راستا شکل می‌گیرد که امیدواریم موجب تثبیت و تامیق فرهنگ کتابخوانی باشد چراکه معتقدیم با این اقدامات شرایط را برای مردم در جهت کتاب و کتابخوانی فراهم می‌شود.

معاون توسعه کتاب‌خانه‌ها و ترویج کتابخوانی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور گفت: ما همچنان کتابخانه و کتاب‌دار را به عنوان دو عنصر در نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور می‌شناسیم.

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها