فرمانده سپاه کربلای مازندران:

چهاردهمین مرکز عمومی و تجمیعی واکسیناسیون در گلوگاه افتتاح شد

سردار «مسلمی» گفت: چهاردهمین مرکز عمومی و تجمیعی در راستای اجرای گام پنجم طرح شهید سلیمانی امروز در شهرستان گلوگاه افتتاح شد.
کد خبر: ۴۷۵۰۵۶
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۲۲:۵۲ - 02September 2021

چهاردهمین مرکز عمومی و تجمیعی واکسیناسیون در گلوگاه افتتاح شدبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، سردار «سیاوش مسلمی» فرمانده سپاه کربلای مازندران امروز در حاشیه افتتاح طرح‌های محرومیت‌زدایی در شهرستان گلوگاه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: افتتاح چهاردهمین مرکز عمومی و تجمیعی در راستای اجرای گام پنجم طرح شهید سلیمانی به همت سپاه و بسیج و همت مرکز بهداشت شهرستان گلوگاه صورت گرفت.

وی افزود: در این مرحله از طرح شهید سلیمانی بدنبال این هستیم با ظرفیت اماکنی که در اختیار سپاه است و با بهره‌گیری از ظرفیت مساجد واکسیناسیون را گسترش بدهیم و تا آخر این هفته راه اندازی ۲۱ مرکز را در سطح استان هدف‌گذاری کردیم.

سردار مسلمی همچنین از توزیع ۵۰۰ بسته معیشتی به ارزش ۱۰۰ میلیون تومان در بین آسیب دیدگان کرونا در گلوگاه خبر داد و گفت: این بسته‌ها به ارزش ریالی هر یک ۲۰۰ هزار تومان توسط سپاه شهرستان و مجمع خیرین تهیه شده است.

وی از تداوم رزمایش کمک مومنانه با بهره‌گیری از ظرفیت خیرین در سطح استان خبر داد و افزود: از ابتدای سال ۱۴۰۰ تاکنون حدود ۳۷ میلیارد تومان جمع‌آوری و حدود سه میلیارد تومان نیز برای نیازمندان واقعی کرونایی هزینه شد.

سردار مسلمی همچنین از افتتاح خانه محروم ادر شهرستان خبر داد و گفت: همچنین بهره‌بهرداری دو پروژه آبرسانی شرب و کشاورزی با اعتبار حدود ۳۰۰ میلیون تومان از دیگر برنامه‌های این سفر بود.

فرمانده سپاه کربلا یکی از اولویت‌های مجموعه سپاه تامین آب کشاورزی و شرب در مناطق محروم کمتر برخوردار اعلام کرد و افزود: با تشکیل قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) در مرکز استان بمنظور پشتیبانی مالی و همت و تلاش مردمی این طرح‌ها تسریع یافت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار