نویسنده و کارگردان دفاع مقدس خبر داد؛

تولید کلیپ «صدام کن صدای تو را می‌شنوم» در مازندران

«فاطمه رضوانفر» از ساخت و تولید کلیپ «صدام کن صدای تو را می‌شنوم» با حمایت اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران خبر داد.
کد خبر: ۴۴۲۴۰۶
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۷ - 11February 2021

«فاطمه رضوانفر» نویسنده و کارگردان دفاع مقدس در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در ساری از ساخت و تولید کلیپ «صدام کن صدای تو را می‌شنوم» خبر داد و اظهار داشت: این کلیپ چهار دقیقه‌ای با موضوع مادران شهدا است که با بازی مادر شهیدان رکابی در منزل این شهید در روستای دولت آباد ساری ضبط و تصویربرداری شد.

تولید کلیپ «صدام کن صدای تو را می‌شنوم» در مازندران

وی افزود: در این کلیپ که به مرور خاطرات مادران شهدا می‌پردازد، مادر شهیدان در رویاهای خود با فرزندان شهیدش زندگی می‌کند.

رضوانفر ادامه داد: در این کلیپ که با بازی دو تن از بازیگران در نقش فرزندان شهید این مادر همراه است توسط یکی از خوانندگان بازخوانی خواهد شد.

تولید کلیپ «صدام کن صدای تو را می‌شنوم» در مازندران

این نویسنده دفاع مقدسی با بیان اینکه «سید عباس رکابی» تهیه‌کنندگی این اثر را بر عهده دارد، گفت: همچنین «فاطمه رضوانفر» به عنوان نویسنده و کارگردان و تدوینگر، «علی سلطانیها» تصویربردار، «محمدرضا حسینی» تدوینگر، «سید حسین عمادی» گریمور و دستیار و عکاس پشت صحنه و «حلیمه داوودی» تدارکات را بر عهده دارند.

وی در ادامه از «سلیمه شکریان» (مادر شهیدان رکابی)، «محمد وفایی‌نژاد»، ابوالفضل رئیسی» و «سیمین عنایتی» را بازیگران این اثر یاد کرد و از «ابراهیم کردان»، «حسن بابایی»، «سیدمرتضی فاضلی»، «محمدرضا رضایی»، «امیرحسین نوع‌پرور»، «فرهاد گلستانی»، پایگاه مقاومت مدینه النبی و شهرک نساجی قائمشهر تقدیر کرد.

تولید کلیپ «صدام کن صدای تو را می‌شنوم» در مازندران

رضوانفر عنوان کرد: این اثر تقدیمی است به خانواده شهدا که با حمایت اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران برای پخش از شبکه استانی مازندران و فضای مجازی و جشنواره‌ها آماده می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار