ویژه برنامه‎های نوروزی حرم مطهر رضوی از رسانه ملی پخش خواهد شد

آستان قدس رضوی با همکاری سازمان صداوسیما و مجموعه‌های مختلف رسانه‎ای و فضای مجازی در نظر دارد بستر بهره‌مندی ارادتمندان از انوار معنوی مضجع منور رضوی را در ایام نوروز به صورت غیرحضوری و زنده فراهم کند.
کد خبر: ۳۸۷۵۵۳
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۰ - 11March 2020

به گزارش دفاع‌پرس از مشهد، آستان قدس رضوی با صدور اطلاعیه‌ای نحوه برگزاری مراسم تحویل سال 1399 را اعلام کرد.

در این اطلاعیه آمده است: با عنایت به توصیه‌های موکد مسئولان و متخصصان امور بهداشتی و درمانی در جلوگیری از برگزاری تجمعات، ضمن عذرخواهی از مشتاقان زیارت حرم مطهر رضوی به استحضار می‌رساند، ویژه برنامه‎های نوروزی و اعیاد شعبانیه آستان مقدس رضوی از جمله برنامه تحویل سال نو به صورت غیر حضوری برگزار خواهد شد.

این اطلاعیه خاطر نشان کرده است: آستان قدس رضوی با همکاری سازمان صداوسیما و مجموعه‌های مختلف رسانه‎ای و فضای مجازی در نظر دارد بستر بهره‌مندی ارادتمندان از انوار معنوی مضجع منور رضوی را به صورت غیرحضوری و زنده فراهم نماید.

در پایان این اطلاعیه آمده است: ان شالله با توکل به خداوند متعال، توسل به حضرات معصومین علیهم السلام و عنایت و کرامت امام هشتم (ع) و دقت نظر در رعایت اصول بهداشتی، ملت شریف ایران به سلامت و عافیت نائل گردند و در آینده نه چندان دور خادمان بارگاه مطهر حضرت علی بن موسی الرضا علیه آلاف التحیه و الثناء با توانی بیش از پیش، پذیرا و خدمتگزار زائران و مجاوران حضرتش باشند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار