نماینده ولی فقیه در مازندران:

دوم اسفند یوم الله حماسه حضور حداکثری ملت در انتخابات است

آیت الله «محمدباقر محمدی لائینی» بر لزوم مشارکت مردم در انتخابات تأکید کرد و گفت: دوم اسفند یوم الله حضور حداکثری ملت در این حماسه است.
کد خبر: ۳۸۴۸۶۰
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۵ - 19February 2020

لزوم مشارکت حداکثری مردم در انتخابات دوم اسفندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، آیت الله «محمدباقر محمدی لائینی» نماینده ولی فقیه در مازندران پیش از ظهر امروز در نشست کمیته همکاری‌های حوزه علمیه و آموزش پرورش استان ضمن تقدیر از حضور ملت ولایتمدار ایران اسلامی در راهپیمایی ۲۲ بهمن اظهار داشت: در یوم الله دوم اسفند با حضور مردم حماسه ای ماندگار خلق می‌شود.

وی با قدردانی از مقام معظم رهبری و مرجعیت در خصوص رهنمودها و روشن کردن راه برای عموم مردم در انتخابات و مسائل پیش رو خواستار مشارکت حداکثری مردم در انتخابات شد.

محمدی لائینی با بیان اینکه در این کمیته برای ما اولویت آموزش و پروش است، گفت: همواره پیگیر حضور دانش آموزان در نمازجمعه بوده و هستیم و مشکلات مادی و معنوی در نشست‌های دو ماه یک بار باید حل شود.

امام جمعه ساری بر لزوم شناسایی مفاسد پنهان در این نهاد تأکید کرد و افزود: مفاسد مغایر با اصلاح بوده و بسیاری از این مفاسد بخاطر ناآگاهی است که با آموزش حل خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها