امام جمعه هندیجان:

اقتدار امروز کشور ما محصول دفاع مقدس است

حجت‌الاسلام ‌سید عبدالحمید حسینی با بیان اینکه اقتدار ما محصول دفاع مقدس است، گفت: امروزه ما بر سفره شهدا، رزمندگان و جانبازان هستیم و جوانان با تاسی از شهدا توانستند در عرصه‌های مختلف سربلند باشند.
کد خبر: ۳۵۵۰۰۰
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۸ - ۲۲:۰۱ - 22July 2019

اقتدار امروز کشور ما محصول دفاع مقدس است

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اهواز، جلسه شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس شهرستان هندیجان با حضور امام‌ جمعه، فرماندار، نماینده اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان در سالن اجتماعات فرمانداری هندیجان برگزار شد.

حجت‌الاسلام ‌والمسلمین «سید عبدالحمید حسینی» امام ‌جمعه هندیجان در ابتدای این جلسه با بیان اینکه برخی‌ها می‌گفتند عصر، عصر مذاکره است و عصر موشک نیست، اظهار داشت: با درایت  رهبر معظم انقلاب اسلامی و جانفشانی رزمندگان اسلام امروز جمهوری اسلامی ایران توانسته در عرصه‌های مختلف به خصوص مسادل نظامی قدرت اول منطقه باشد.

وی با اشاره به اینکه اقتدار ما محصول دفاع مقدس است، گفت: امروزه ما بر سفره شهدا، رزمندگان و جانبازان هستیم و جوانان با تاسی از شهدا توانستند در عرصه‌های مختلف سربلند باشند.

امام‌ جمعه هندیجان بیان کرد: این قدرت و عزتی که اکنون نظام اسلامی دارد در هیچ جای تاریخ ایران نمی‌بینید، امروز با درایت رهبر معظم انقلاب اسلامی و رشادت‌های جوانان و شهدای ما موفق و پیروز هستیم.

وی با اشاره به برخی مشکلات در حوزه ترویج فرهنگ دفاع مقدس گفت: باید یادمان شهدای گمنام این شهرستان تکمیل شود و موزه حفظ آثار شهدا و رزمندگان راه‌اندازی شود.

فرماندار هندیجان نیز در این جلسه ضمن اهمیت پرداختن به موضوعات دفاع مقدس ادامه داد: در کمیته برنامه‌ریزی شهرستان در سال 1397 مبلغ 100 میلیون تومان اعتبار برای تکمیل یادمان شهدای گمنام در نظر گرفته شد که 86 میلیون تخصیص دادند اما مبادله موافقت نامه صورت نگرفت و هنوز پیشرفتی در این مورد حاصل نشده است لذا امسال هم در کمیته برنامه‌ریزی بودجه لازم را برای شهدای گمنام تخصیص می‌دهیم.

وی افزود: وضعیت یادمان در حال حاضر شایسته شهدای گمنام نیست و لازم است که این یادمان هر چه سریعتر تکمیل شود. پیگیر مبلغی به ارزش 20 میلیون تومان علاوه بر آن بودجه ها از طریق استانداری خوزستان هستیم تا برای ساخت یادمان اختصاص بدهیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها