رئیس شورای هماهنگی کرمانشاه خبر داد:

برگزاری مراسم ارتحال حضرت امام خمینی در کرمانشاه

«عباس سروری» گفت: مراسم سالروز ارتحال امام خمینی شامگاه سیزدهم خرداد با حضور مردم کرمانشاه در مسجد جامع استان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۳۴۷۸۹۶
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۰ - 25May 2019

مراسم ارتحال حضرت امام(ره) سیزدهم خرداد در کرمانشاه برگزار می شودبه گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، «عباس سروری» رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه با اشاره به تمهیدات اندیشیده شده در راستای برگزاری سی‌امین سالگرد ارتحال ملکوتی بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی در کرمانشاه و شهرستان‌های تابعه استان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به احتمال رؤیت هلال ماه شوال و اعلام 14 خرداد به عنوان روز عید، مراسم گرامیداشت سالروز ارتحال امام خمینی در شامگاه سیزدهم خرداد برگزار خواهد شد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه افزود: این مراسم از ساعت 18 پیش از نماز مغرب و عشاء با حضور اقشار مختلف مردم و متدین، خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران، روحانیون، مدیران دستگاه‌های مختلف اجرایی و فرماندهان لشکری و کشوری، در مسجد جامع کرمانشاه برگزار می شود.

وی عنوان کرد: گرامیداشت یاد و نام امام (ره) و اندیشه‌های تابناک ایشان، ذکر مصیبت در رثای بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی، ایراد سخنرانی با موضوع تبیین افکار و اندیشه های حضرت امام (ره) و نقش آفرینی انقلاب اسلامی در عرصه جهانی و اقامه نماز جماعت به امامت حضرت آیت‌الله علما نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه از بخش های مختلف این مراسم است.

سروری با تأکید بر اهمیت تبیین اندیشه‌های امام (ره) و آشنا ساختن جوانان با اهداف والای انقلاب شکوهمند اسلامی، عنوان کرد: ائمه جماعات مساجد، سخنرانان و مبلغان اعزامی به مناطق مختلف شهری و روستایی استان نیز در این ایام در بین الصلاتین به ایراد سخن در خصوص ابعاد شخصیتی امام خمینی و اندیشه‌های بلند ایشان خواهند پرداخت.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه با اشاره به اجرای مراسم ارتحال حضرت امام (ره) همراه با سخنرانی و ذکر مصیبت در بقاع متبرکه و امامزادگان شاخص استان، خاطرنشان کرد: به همین مناسبت، برپایی محافل انس با قرآن کریم، برگزاری میزگرد در صدا و سیمای مرکز کرمانشاه، مراکز علمی و دانشگاهی با موضوع بیان دستاوردهای زندگی حضرت امام (ره) و افکار ایشان که متعلق به انقلاب اسلامی و ملت شریف ایران است، در دستور کار قرار دارد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار