مدیرکل کمیته امداد امام خمینی کرمانشاه خبر داد؛

آغاز جشن عاطفه‌ها در 2 هزار پایگاه سطح استان کرمانشاه

«حسین خدرویسی» از برگزاری جشن عاطفه‌ها از 15 اسفند به مدت دو روز در 2 هزار پایگاه کمیته امداد خمینی (ره) در سطح استان کرمانشاه خبر داد.
کد خبر: ۳۳۶۲۵۶
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۳ - 05March 2019

آغاز جشن عاطفه‌ها در 2000 پایگاه سطح استان کرمانشاهبه گزارش دفاع‌پرس کرمانشاه، «حسین خدرویسی» مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمانشاه در نشست خبری امروز (سه‌شنبه) با اشاره به برگزاری جشن عاطفه‌های در روزهای 15 تا 17 اسفند اظهار داشت: فردا (چهارشنبه) و در اولین روز از این مراسم در هزار مدرسه استان کار جمع آوری کمک‌ها از دانش آموزان و اولیا و مربیان آنها صورت می‌گیرد.

وی افزود: در دومین روز از جشن عاطفه نیز در 100 پایگاه سطح روستاها، مراکز و میادین پرتردد و نیز در 750 پایگاه بسیج و مساجد سطح استان کار جمع آوری کمک های مردمی انجام می شود.

خدرویسی خاطرنشان کرد: در روز پایانی این جشن نیز نیروهای کمیته امداد در محل مصلی‌های نماز جمعه آماده جمع‌آوری کمک‌های نقدی و غیرنقدی مردم هستند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمانشاه با اشاره به جمع‌آوری 5.4 میلیارد تومان کمک‌های نقدی و غیرنقدی در جشن عاطفه های سال گذشته گفت: امسال پیش‌بینی ما افزایش 100 درصدی کمک های جمع‌آوری شده است.

وی همچنین از جمع آوری بیش از 6 میلیارد تومان کمک‌های مردمی در 20 روز گذشته خبر داد و افزود: از 20 روز پیش کار جمع‌آوری کمک‌های مردمی به روش‌های مختلف انجام شده و با وجود اینکه جشن عاطفه‌ها هنوز برگزار نشده، بیش از 6 میلیارد تومان کمک جمع‌آوری شده است.

خدرویسی با بیان اینکه امکان اهدای کمک به صورت الکترونیکی امکان‌پذیر است، گفت: افراد می‌توانند با شماره‌گیری #083*8877* نسبت به پرداخت کمک های خود در سرفصل‌های عنوان شده در این درگاه پیامکی اقدام کنند.

این مسئول اضافه کرد: همچنین افراد می‌توانند کمک‌های نقدی خود را به شماره حساب 0109390939009 به نام کمیته امداد در تمامی شعب بانک ها واریز کنند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمانشاه در ادامه با اشاره به بسته شدن پرونده ساخت و ساز واحدهای تخریبی مددجویان در مناطق زلزله‌زده گفت: روز گذشته با حضور رئیس کمیته امداد امام خمینی کشور در سومین مرحله از طرح افتتاح واحدهای مددجویان در مناطق زلزله بیش از 2 هزار و 700 واحد به بهره برداری رسید.

وی یادآور شد: با بهره برداری از این واحدها پرونده ساخت 5 هزار و 200 واحد مسکونی تخریبی مددجویان در مناطق زلزله زده به پایان رسید.

خدرویسی در ادامه در خصوص زمان واریز عیدی مددجویان گفت: در کمیته امداد امام خمینی (ره) همواره رسم بر این است که در بحث حقوق و عیدی ابتدای حقوق و عیدی مددجویان پرداخت شده بعد حقوق و عیدی کارکنان شرکتی و قراردادی و در آخر عیدی و حقوق مدیران و کارکنان رسمی پرداخت می شود و امسال نیز عیدی و حقوق اسفند تا پایان سال به حساب مددجویان واریز می‌شود.

وی متذکر شد: علاوه بر این امسال قرار است به 33 هزار خانوار مناطق زلزله زده استان در اسفند ماه به میزان دو برابر حقوق پرداخت شود.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها