طی حکمی؛

رضا خسروی به عنوان دبیر علمی جشنواره «آوای بیداری» منصوب شد

طی حکمی از سوی رئیس سازمان بسیج هنرمندان کشور «رضا خسروی» به عنوان دبیر علمی جشنواره «آوای بیداری» منصوب شد.
کد خبر: ۳۲۵۲۵۲
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۰ - 27December 2018

رضا خسروی به عنوان دبیر علمی جشنواره «آوای بیداری» منصوب شدبه گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع پرس، «رضا خسروی» آهنگساز و عضو انجمن موسیقی سازمان بسیج هنرمندان کشور طی حکمی از سوی «امیر نصیربیگی» رئیس سازمان بسیج هنرمندان کشور به عنوان دبیر علمی چهارمین جشنواره آوا‌های حماسی و سرود‌های انقلابی منصوب شد.

بنا بر این گزارش، چهارمین جشنواره آثار برتر سرود‌های حماسی و آوا‌های انقلابی در سطح کشوری و به همت سازمان بسیج هنرمندان کشور برگزار می‌شود؛ در مرحله اول جشنواره به صورت مردمی برگزار شد و آثار برتر پس از رای‌گیری  انتخاب شدند.

بر اساس این گزارش، داوری مرحله نهایی جشنواره به دو شیوه آرای مردمی و هیات داوران بوده و از برگزیدگان جشنواره طی مراسم اختتامیه تجلیل خواهد شد. شروع جشنواره و اجرا‌های رقابتی صحنه‌ای از ۲۵ تا ۲۸ دی ماه در استان لرستان خواهد بود.

بنا بر این گزارش، همزمان با برگزاری جشنواره کارگاه‌های توانمند سازی ویژه گروه‌های بسیجی توسط  رضا خسروی دبیر علمی چهارمین دوره جشنواره آوا‌های حماسی و سرود‌های انقلابی برگزار خواهد شد.

بر اساس این گزارش، آثار رسیده به جشنواره سرود‌های حماسی و آوا‌های انقلابی که دبیری آن را «جمشید جم» به عهده دارد در تارنمای «آوای بیداری» بارگزاری شده است و علاقه‌مندان برای شرکت در رأی‌گیری و انتخاب برترین اثر می‌توانند با مراجعه به تارنمای «آواری بیداری» به نشانی www.avayebidari.ir مراجعه کنند.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار