استاندار کرمان:

ایران باید به قدرت اول اقتصادی منطقه تبدیل شود

استاندار کرمان گفت: رسالت امروز ما این است که در جهاد اقتصادی همه دست به دست هم دهیم تا کشور ایران در زمینه اقتصاد سربلند بیرون آید و به قدرت اول منطقه در این زمینه بدل شود.
کد خبر: ۲۸۹۱۳
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۳:۵۳ - 22September 2014

ایران باید به قدرت اول اقتصادی منطقه تبدیل شود

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس از کرمان، «علیرضا رزمحسینی» استاندار کرمان صبح امروز در مراسم رژه نیروهای مسلح به مناسبت هفته دفاع مقدس اظهار کرد: کشور ما در دفاع مقدس هشت ساله با رهبری امام راحل، وحدت کلمه، پشتیبانی مردم و ایمان به خداوند توانست جلوی تمامی قدرتهای استکباری بایستد و پیروز شود.
 
وی افزود: در دفاع مقدس با کمک مردم پیروز شدیم و رسالت امروز ما نیز این است که در جهاد اقتصادی همه دست به دست هم دهیم تا کشور ایران در زمینه اقتصاد هم سربلند بیرون آید و به قدرت اول منطقه در این زمینه بدل شود.
 
رزمحسینی تصریح کرد: بار دیگر شور و همراهی مردم نیاز است تا بتوان برای اشتغال جوانان، وضعیت مسکن، کشاورزی و .... چارهای اندیشید و به سختیهای موجود پایان داد.
 
استاندار کرمان خاطرنشان کرد: در دوران جنگ تحمیلی نیروهای ارتش، سپاه و بسیج با یکایک مردم پیش رفتند تا پرچم پیروزی را محکم بر زمین کوبیدند و امروز هم باید همه بدانند که حضورشان در میدان جهاد اقتصادی کمتر از دفاع مقدس نیست.
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار