رئیس سازمان برنامه و بودجه استان قم عنوان کرد؛

اختصاص بودجه‌های عمرانی به مرکز فرهنگی انقلاب و دفاع مقدس قم

رئیس سازمان برنامه و بودجه استان قم گفت: طی روزهای آینده کمک‌های ویژه‌ای از منابع و بودجه‌های عمرانی استان به این مرکز اختصاص داده می‌شود، تا ساخت پروژه وارد مرحله جدیدی شود.
کد خبر: ۲۳۸۶۴۲
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۹ - 08May 2017
مرکز فرهنگی انقلاب و دفاع مقدس از مکان های پرجاذبه در حوزه ایثار و شهادت استبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از قم، سیدحسن رضوی طی سخنانی در جلسه پیگیری پروژه‌های مصوب سفر مقام معظم رهبری به قم، اظهار داشت: بازدید از موزه‌های دفاع مقدس نقشی جدی، ملموس و اثرگذار در آشناسازی جامعه با فرهنگ ایثار و شهادت دارد و این مراکز، از مکان‌های پرجاذبه هر استان در حوزه ترویج آموزه‌ها و مولفه‌های دفاع مقدس محسوب می‌شوند.

رئیس سازمان برنامه و بودجه استان قم افزود: مرکز فرهنگی انقلاب و دفاع مقدس استان قم نیز به لحاظ افزایش مدت حضور زائران، آینده خوبی را برای این استان رقم خواهد زد.

وی گفت: طی روزهای آینده کمک‌های ویژه‌ای از منابع و بودجه‌های عمرانی استان به این مرکز اختصاص داده می‌شود تا ساخت پروژه وارد مرحله جدیدی شود.

در ابتدای این جلسه مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قم با ارائه گزارشی از آخرین وضعیت احداث و تکمیل پروژه مرکز فرهنگی انقلاب و دفاع مقدس استان قم یادآور شد: این مرکز از پروژه‌های ملی با تاثیرگذاری بین‌المللی است و موجب افزایش ماندگاری زائر در قم می‌شود.

سرهنگ احمد حسینی با ذکر این نکته که بخشی از اعتبارات پروژه، از اعتبارات سفر مقام معظم رهبری و بخش دیگر آن از بودجه استانی است، افزود: قرار بود این پروژه در خرداد 96 افتتاح شود اما بدلیل عدم تامین اعتبار استانی به موقع، با کندی سرعت مواجه شد و در صورت تخصیص بودجه استانی، تا تیرماه سال جاری مرحله ساختمان‌سازی و تا خرداد سال 97 نیز، کل پروژه مرکز به اتمام می‌رسد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار