رئیس سازمان بسیج اساتید کشور:

آمریکا پس از شکست در کنترل بیداری اسلامی به ارعاب پرداخته است

رئیس سازمان بسیج اساتید کشور گفت: آمریکا پس از شکست در کنترل نر م افزاری بیداری اسلامی، به سرکوب و ارعاب مردم در منطقه پرداخته است.
کد خبر: ۲۳۰۸
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۱:۴۰ - 22August 2013

آمریکا پس از شکست در کنترل بیداری اسلامی به ارعاب پرداخته است

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، دکتر سهراب صلاحی، رئیس سازمان بسیج اساتید کشور در جمع استادان بسیجی دانشگاه های کشور با اشاره به اینکه آمریکا با الگوهای بدلی مانند ترکیه نتوانسته است بیداری اسلامی را کنترل نماید، اظهار داشت: امیر قطر چندی پیش با دستور آمریکا از سمت خود برکنار شد و این نشان از نفوذ آمریکا در منطقه را دارد.

وی با اشاره به جریانات اخیر در مصر  بیان کرد: آمریکا پس از ناکامی برای کنترل بیداری اسلامی از طریق نرم افزاری اکنون برای جلوگیری از این حرکت عظیم به سرکوب و ارعاب مردم از طریق عوامل خود در کشورهای اسلامی پرداخته است. 

صلاحی خاطرنشان کرد: اگر آرمان های انقلاب اسلامی به درستی مدیریت شود اهداف بیداری اسلامی بهتر دنبال خواهد شد.

وی با اشاره به وضعیت تحولات مصر و جریان اخوان المسلمین ابراز داشت:جوانان و روشن فکران اهل سنت مصر باید پس از وقوع تحولات صورت گرفته در مصر از  خود این سوال را بپرسند که چرا جریان اخوان المسلمین با ریشه 85 ساله نتوانست یک سال دوام بیاورد.

 وی با بیان اینکه با توجه به اتفاقات منطقه روی آوردن به آموزه های شیعه را بیش از پیش خواهیم داشت گفت: با توجه به اینکه در پس از انقلاب نوپای ایران جنگی هشت ساله بر آن تحمیل شد، اما در حال حاضر این نظام برترین قدرت منطقه است و می تواند قدرت خود را در سطح بین الملل به فعلیت برساند.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار