نماینده ولی فقیه در مازندران:

تکمیل مرکز فرهنگی دفاع مقدس مازندران پاسداری از خون شهداست

نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: مرکز فرهنگی دفاع مقدس یادگار مانا و یادبود شهدا است و اگر بخواهیم از خون شهدا پاسداری کنیم باید این مرکز تکمیل شود.
کد خبر: ۱۰۱۸۲۴
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۲ - 21September 2016

تکمیل مرکز فرهنگی دفاع مقدس مازندران پاسداری از خون شهداست

به گزارش  دفاع پرس از مازندران، آیت الله نورالله طبرسی نماینده ولی فقیه در مازندران امروز در دومین جلسه شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع  مقدس و شورای راهبردی پیشکسوتان دفاع مقدس که در یادمان شهدای گمنام مرکز فرهنگی دفاع مقدس مازندران برگزار شد، گفت: مرکز فرهنگی دفاع مقدس یادگار مانا و یادبود شهدا است و اگر بخواهیم از خون شهدا پاسداری کنیم باید این مرکز تکمیل شود.

وی افزود: باید آثار شهدا را عینی و تجسیم کنیم تا همه مردم ببینند که چگونه کشوری که تازه انقلاب کرده بود با یورش دشمن تا دندان مسلح که ادعا  می کردند سه روزه ایران را فتح می کند مقاومت کرد و به پیروزی رسید.

نماینده ولی فقیه در مازندران تصریح کرد: باید مرکز فرهنگی دفاع مقدس به عنوان اثر نفیس و مانا به نام عزیزانی که دل در گرو امامت و ولایت داشتند و فرزندان محرم و رمضان بودند ساخته شود.

وی با بیان اینکه باید زمانی جهان از لوث آل سعود و آل یهود پاک شود، افزود: اگر تاریخ دفاع مقدس حفظ شود این مهم عملی میشود.

آیت الله طبرسی با بیان اینکه غدیر انقلاب به پا می کند ولی ثقیفه چنین ظرفیتی ندارد، عنوان کرد: ما آمده ایم در این مکان مقدس که تجدید عهد ببندیم که راه و آرمان شهدا را ادامه دهیم و  اکنون می خواهیم با ساختن مرکز فرهنگی دفاع مقدس همه شهدا به ویژه 10 هزار شهید استان مازندران را پایداری و حفاظت و حراست کنیم.

وی بیان کرد: سردار کمیل کهنسال نقش بزرگی در جنگ داشت و در کنار سردار قربانی شهید بصیر، شهید طوسی در جبهه ها نبرد علیه دشمن مبارزه کرد.

نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: استاندار مازندران برای مرکز فرهنگی دفاع مقدس زحمت کشیدند و از این پس باید همه دست به دست هم بدهیم و اهدف شهدا را احیا کنیم.

 انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها