فرماندار محمودآباد در جمع نیروهای مسلح تأکید کرد؛

لزوم تقویت اقتصاد مقاومتی کشور برای اینکه در دنیا حرفی برای گفتن داشته باشیم

فرماندار محمودآباد گفت: اگر قرار است ایران اسلامی در دنیا حرفی برای گفتن داشته باشد باید کشور را در بحث اقتصاد مقاومتی تقویت کنیم.
کد خبر: ۱۰۱۸۱۹
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۱ - 21September 2016

لزوم تقویت اقتصاد مقاومتی کشور برای اینکه در دنیا حرفی برای گفتن داشته باشیم

به گزارش  دفاع پرس از مازندران،یحیی یوسفپور فرماندار محمودآباد بعدازظهر امروز در جمع نیروهای مسلح و بسیجیان در ناحیه مقاومت بسیج این شهرستان، اظهار کرد: هشت سال دفاع مقدس برای ملت ایران دستاوردهای مهمی مانند احیا فرهنگ جهاد، شهادت، ایثار، فداکاری و تثبیت آرمانهای انقلاب در پی داشت.

وی با اشاره به اینکه دشمنان ایران اسلامی سودای به زانو درآوردن انقلاب نوپای جمهوری اسلامی را در سر داشتند، افزود: ملت ایران اسلامی با جانفشانی و تقدیم 230 هزار شهید به پای هویت دینی و ملی خود ایستادند و دشمنان را مایوس کردند.

فرماندار محمودآباد تصریح کرد: برای رسیدن به آرمانهای بلند انقلاب باید فرهنگ شهادت و ایثار را  به نسل بعد انتقال دهیم.

این مسئول با بیان اینکه حمله ی دشمن در زمانی بود که ما از توان دفاعی مناسبی برخوردار نبودیم، اضافه کرد: کشور باید در تمامی شرایط برای مقابله با دشمنان قسم خورده از آمادگی دفاعی مناسب برخوردار باشد تا دشمن خیال حمله به مرزهای ایران اسلامی را در سر نداشته باشد.

یوسفپور بیان کرد: هشت سال دفاع مقدس به ما آموخت برای به عزت و سعادت رساندن این کشور باید تلاش صادقانه کرد و کشوری توسعه یافته و پیشرفته اسلامی را به دنیا معرفی کنیم.

وی گفت: اگر قرار است ایران اسلامی در دنیا حرفی برای گفتن داشته باشد باید کشور را در بحث اقتصاد مقاومتی تقویت کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها