فرمانده تیپ 216 مستقل زرهی زنجان:

نظام اسلامی دارای قدرتمندترین نیروهای مسلح است

فرمانده تیپ 216 مستقل زرهی زنجان گفت: امروز نظام اسلامی دارای قدرتمندترین نیروهای مسلح است و هرگونه تهدیدی را پاسخ قاطع می‌دهد.
کد خبر: ۱۰۱۷۷۵
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۵ - 21September 2016

نظام اسلامی دارای قدرتمندترین نیروهای مسلح است

به گزارش دفاع پرس از زنجان، علی مظهری امروز در مراسم رژه نیروهای مسلح استان زنجان با تبریک آغاز هفته دفاع مقدس، اظهار داشت: نظام اسلامی ایران همواره مورد توجه دشمنان انقلاب اسلامی بوده است و از 37 سال گذشته دشمنی آمریکا با ایران شدت یافته است.

وی با اشاره به اینکه از همان ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی کارشکنی های استکبار جهانی علیه ملت ایران آغاز شد، تصریح کرد: جنگ نیز با فرماندهی و حمایت آمریکا علیه نظام اسلامی تحمیل شد.

فرمانده تیپ 216 مستقل زرهی زنجان ادامه داد: عراق با همه تجهیزات و امکانات و با پشتیبانی کشورهای مختلف با ایران وارد جنگ شد و با وجود اینکه نظام اسلامی از توان دفاعی لازم برخوردار نبود، اما توانست با نیروی اراده و ایمان به مقابله با استکبار بپردازد.

مظهری با بیان اینکه هدف اولیه دشمن در جنگ با ایران تصرف در عرض سه روز بود، افزود: جوانان خرمشهری با کمترین امکانات در برابر دشمن تا بن دندان مسلح ایستادگی کرده و اجاز ندادند دشمن پیشروی کند،

فرمانده تیپ 216 مستقل زرهی زنجان اظهار داشت: این مقاومت موجب شد تا دشمن 35 روز در بیرون از خرمشهر متوقف شود.

وی با اشاره به اینکه استقامت مردم و حضور نیروهای مسلح کشور با رهبری داهیانه امام خمینی (ره) موجب شد تا ایران پیروز میدان جنگ شود، خاطرنشان کرد: دوران دفاع مقدس نشان داد که هرجا ملت ایران همدل و همزبان بوده اند، موفقیت قطعی با آنان بوده است.

فرمانده تیپ 216 مستقل زرهی زنجان با اشاره به پیشرفت های نظامی کشور در 37 سال گذشته، گفت: امروز نظام اسلامی دارای قدرتمندترین نیروهای مسلح است.

مظهری با بیان اینکه امروز نیروهای مسلح به استقلال کامل رسیده و تجهیزات خود را با همت جوانان این مرز و بوم به خودکفایی رسانده است، تصریح کرد: امروز دشمن دیگر نمی تواند چشم طمع به وجبی از خاک ایران داشته باشد.

وی با اشاره به اینکه مقام معظم کل قوا با همراهی مردم هر گونه تهدیدی را با قدرت تمام پاسخ می دهند، افزود: امروز نیروهای نظامی و انتظامی در آمادگی کامل هستند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار