نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه:

کارآمدی و خلاقیت نیروهای مسلح سبب ناراحتی غرب شده است

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه گفت: کارآمدی، ابتکار و خلاقیت نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران سبب ناراحتی و عصبانیت غرب شده است.
کد خبر: ۱۰۱۷۶۳
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۰ - 21September 2016

کارآمدی و خلاقیت نیروهای مسلح سبب ناراحتی غرب شده است

به گزارش دفاع پرس ازکرمانشاه، آیتالله مصطفی علما نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه در مراسم رژه نیروهای مسلح که پیش از ظهر امروز در بلوار امام خمینی(ره) کرمانشاه برگزار شد، با اشاره به ضرورت هوشیاری، مراقبت و حراست از نظام، ولایت فقیه و انقلاب، اظهار داشت: امروز نیروهای مسلح دارای ایمان، تفکر و خلاقیت هستند به گونهای که سبب عصبانیت غرب شده است و ملت نیز باید با تفکر و عمل انقلابی روحیه دشمنشناسی خود را تقویت کنند.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه با اشاره به اینکه امروز فرهنگ ایستادگی، مقاومت و حق در دنیا مطرح است، گفت: 31 شهریور ماه به عنوان نماد فرهنگ مقاومت و ایستادگی شناخته شده زیرا آمریکا هیچگاه انتظار چنین مقاومتی را از ملت ایران نداشت.

وی با بیان اینکه هشت سال دفاع مقدس سبب تفسیر بسیاری از مفاهیم و انتقال مفهوم انقلاب به دنیا شد، عنوان کرد: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران سبب دگرگونی دنیا و انقلابهای موجود شده است و نحوه حراست از کلمه حق و توحید و ایستادگی و فداکاری را به آنها آموزش میدهند.

علما به بیانات مقام معظم رهبری در روز گذشته مبنی بر اینکه جوهره و حقیقت غدیر یک مسئله است و بنابراین الگوی حاکمیت و حکومت و کسی که میخواهد در راس قرار گیرد، علی(ع) است، اشاره کرد و گفت: دفاع مقدس نماد مقاومت، ایستادگی و فهم و درک ولایت فقیه است.

وی با اشاره به اینکه هشت سال دفاع مقدس برای جمهوری اسلامی ایران به عنوان یک شاخص باید مورد توجه قرار گیرد، افزود: مقام معظم رهبری در دیدار با فرماندهان سپاه بر این نکته تأکید کردند که بیاعتماد کردن آمریکا در چشم جهانیان توسط ایران یکی از مهمترین ابزارهای دفاع نرم است.

علما با بیان اینکه در جریان نهضت مشروطه، اعتماد به انگلیس مستکبر کشور را 80 سال به عقب برد، گفت: اینکه امروز هیچ کشوری حاضر به اعتماد به سیاستهای استکبار جهانی نیست ناشی از ضربه مهلک نظام و انقلاب به آمریکا است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها