فرمانده مرکز آموزش شهدای دریایی سیرجان:

اقتدار نیروهای مسلح ایران به دشمنان ثابت شده است

فرمانده مرکز آموزش شهدای دریایی سیرجان گفت: اقتدار ما در همه مرزهای دریایی، هوایی و خاکی به همه دشمنان ثابت شده است.
کد خبر: ۱۰۱۷۴۶
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۶ - 21September 2016

اقتدار نیروهای مسلح ایران به دشمنان ثابت شده است

به گزارش دفاع پرس از کرمان، صبح امروز و در اولین روز از هفته دفاع مقدس، نیروهای مسلح سیرجان اعم از گردانهای نیروی دریایی دو مرکز آموزش و ناوگان آمادگاه جنوب، گروهانهای مختلف بسیج و نیروی انتظامی به مناسبت هفته دفاع مقدس در خیابان امام خمینی این شهر رژه رفتند.

ناخدا یکم هادی توسلی، فرمانده مرکز آموزش شهدای دریایی سیرجان در این مراسم آمادگی نیروهای مسلح برای حفاظت از نظام اسلامی را از اصول دفاعی همه نیروها عنوان کرد و گفت: اقتدار ما در همه مرزهای دریایی، هوایی و خاکی بر همه دشمنان ثابت شده است.

وی عنوان کرد: امروز هر توطئهای که در منطقه رخ میدهد برای تضعیف نظام اسلامی است که باید به توطئهگران اعلام کرد جوانان ما و ملت ایران دشمن را شناختهاند و با این شناخت در برابر قدرت پوشالی آنان ایستادهاند.

توسلی با تجلیل از شهدای دریایی و شهدای ارتش گفت: هجوم به خاک میهن اسلامی توسط صدام بعثی با همه حمایتهای غرب و شرق جهان را در مقابل انقلاب ما قرار داد و آن روز دشمن فهمید قدرت ایمان و آمادگی ملت ایران شکستناپذیر است.

وی تاکید کرد: پس از پیروزی ملت ایران در هشت سال جنگ نابرابر، توطئههای دشمن بیشتر شد و امروز دشمنان ما اقتدار و قدرت ملت ایران و نظام اسلامی را معترف هستند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار