در اولین روز از هفته دفاع مقدس صورت گرفت؛

برگزاری آئین صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی شهرهای تنکابن و رامسر

آئین صبحگاه مشترک امروز با حضور نیروهای انتظامی، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و گردان‌های مختلف بسیجی در شهرستان های تنکابن و رامسر برگزار شد.
کد خبر: ۱۰۱۷۴۲
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۱ - 21September 2016

برگزاری آئین صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی شهرهای تنکابن و رامسر

به گزارش دفاع پرس از مازندران، در اولین روز از بزرگداشت هفته دفاع مقدس آئین صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی شهرستان تنکابن با حضور نیروهای سپاه پاسداران، انتظامی و گردان های مختلف بسیج شهرستان برگزار شد.

سرهنگ پاسدار حسین محمد رضایی جانشین فرماندهی سپاه کربلای استان مازندران امروز در آئین صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی شهرستان تنکابن که به مناسبت هفته دفاع مقدس برگزار شد ، اظهار داشت: دفاع مقدس، جنگ یک کشور با یک کشور، یک ارتش با ارتش دیگر نبود بلکه جنگ تمام عیار استکبار جهانی بر ضد ایران اسلامی بود و به فضل الهی تمام برنامه های راهبردی دشمنان برای براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران برملا و نقش بر آب شد.

وی اظهار داشت: در دوران دفاع مقدس با وجود اینکه امکانات و تجهیزات رزمندگان ما با دشمنان قابل قیاس نبود اما با ایمان راسخ به خداوند، اتحاد و همدلی توانستند افتخارآفرینی کنند

محمد رضایی با بیان اینکه همه ایثار و تلاش مجاهدان فی سبیل الله در دوران دفاع مقدس اطاعت محض از ولایت فقیه بود، خاطر نشان کرد: ارزشهای والای دفاع مقدس ارزش های فراموش نشدنی است و باید این ارزشها و فرهنگ دفاع از کیان جمهوری اسلامی را به نسل جوان انتقال دهیم.

وی تصریح کرد: امروز دشمنان تلاش دارند تا به وسیله ابزارهای مدرن خود همچون فضای مجازی، شبکه های اجتماعی، نشریات و رسانه های وابسته ایمان و معنویت جامعه را خدشه دار کنند و باید با ترویج فرهنگ ایثار و شهادت این توطئه ها را خنثی کرد.

جانشین فرماندهی سپاه کربلای مازندران بیان داشت: همانطور که در دوران دفاع مقدس ولایت مداری و ولایت پذیری فصل الخطاب رزمندگان اسلام بود امروز نیز ملت شجاع و با بصیرت ایران اسلامی با تبعیت از رهنمود های رهبر معظم انقلاب در برابر نظام سلطه ایستاده اند.

وی یادآور شد: انقلاب اسلامی امروز قدرت، هژمونی و تمامی دستاورد های استکبار جهانی را در دنیا از بین برده و تلاش دارد تا تمدن نوین اسلامی را در جهان پیاده نماید.

گفتنی است، آئین صبحگاه مشترک امروز همچنین با حضور نیروهای انتظامی، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و گردان های مختلف بسیجی در شهرستان رامسر نیز برگزار شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار