نماینده ولی فقیه در لرستان:

حفظ و تقویت بنیه نظامی موجب پیشرفت کشور می‌شود

نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد گفت: حفظ و تقویت بنیه نظامی موجب پیشرفت کشور می‌شود.
کد خبر: ۱۰۱۷۴۱
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۳ - 21September 2016

حفظ و تقویت بنیه نظامی موجب پیشرفت کشور می‌شود

به گزارش دفاع مقدس از لرستان، نماینده ولی فقیه در استان، امروز صبح در مراسم رژه نیروهای مسلح که همزمان با آغاز سی و ششمین سالگرد هفته دفاع مقدس در خرم آباد برگزار شد، اظهار داشت: حفظ و تقویت بنیه نظامی موجب پیشرفت کشور می شود و کسانی که می گویند سازمان های نظامی برچیده شوند دشمن شناس نیستند و خطر دشمن را نفهمیده اند.

وی با بیان اینکه استکبار جهانی به سردمداری آمریکا از اوایل عمر انقلاب اسلامی تاکنون همواره به دنبال ضربه زدن به نظام مقدس جمهوری اسلامی بوده، افزود: آمریکا ریشه تمام تجاوزها بوده و همواره تلاش کرده که اراده خود را بر ملت ایران تحمیل کند اما همواره شکست خورده است.

نماینده ولی فقیه در لرستان با اشاره به اینکه حضور استکبار جهانی پای میز مذاکره هسته ای نشانه قدرت هسته ای کشورمان است، گفت: ملت ایران با توکل بر خدا بر تمام قدرت های مادی و حربه های آنها همچون جنگ تحمیلی و تحریم های اقتصادی فائق آمده اند.

آیت الله میرعمادی از هشت سال دفاع مقدس به عنوان برگ زرین در تاریخ انقلاب اسلامی یاد کرد و افزود: ملت ایران در هشت سال دفاع مقدس با معنویت، توکل بر خدا، تمسک به قرآن و اهل بیت (ع) و رهبری امام خمینی (ره) توانست دشمن متجاوز، ذلیل و زبون را شکست دهد.

به گفته وی ملت ایران در هشت سال دفاع مقدس با استقامت و تبعیت از رهبری پیروزمندانه دشمن را شکست داد.

نماینده ولی فقیه در لرستان گفت: هشت سال دفاع مقدس درس هوشیاری، ایستادگی، پایداری و چگونه زندگی کردن را به ملت ایران آموخت.

میرعمادی اضافه کرد: ملت ایران به پشتوانه ارتش به عنوان یک بازوی قدرتمند برای نظام، سپاه به عنوان دژ مستحکم انقلاب و بسیج جان بر کف در تمام صحنه ها حضور دارند.

گفتنی است؛ نیروهای مسلح و بسیجیان حاضر در مراسم رژه 31 شهریور در مقابل تمثال مبارک امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب رژه رفتند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار