استاندار مازندران در مراسم رژه نیروهای مسلح مازندران مطرح کرد؛

انسجام سران سه قوا به منظور تحقق اقتصاد مقاومتی

استاندار مازندران گفت: امروز به برکت بصیرت و درایت مقام معظم رهبری مقوله اقتصاد مقاومتی با انسجام بین سران سه قوا به درستی شکل گرفته و برنامه‌های آن توسط دولت در حال عملیاتی شدن است.
کد خبر: ۱۰۱۷۳۷
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۷ - 21September 2016

انسجام سران سه قوا به منظور تحقق اقتصاد مقاومتی

به گزارش دفاع پرس از مازندران، ربیع فلاح جلودار استاندار مازندران  امروز 31 شهریور در مراسم رژه نیروهای مسلح استان مازندران در ساری، اظهار داشت: مازندران با تقدیم 10 هزارو 400 شهید، نقش خود را در خلق ارزش های هشت سال جنگ تحمیلی کشور نشان داده است.

وی اضافه کرد: نسل جوان امروز کشورمان باید بدانند که پدران و مادران فرزندان خود را بدون چشم داشتی به جبهه های جنگ اعزام کردند و خودشان نیز با مقاومت و همبستگی از رزمندگان پشتیبانی می کردند. 

استاندار مازندران با تاکید بر این نکته که امروز استقلال و اقتدار نظام جمهوری اسلامی به برکت خون شهدا، جانبازی های رزمندگان و صبر و استقامت خانواده های شهدا بوجود آمده است، اظهار داشت: ما باید پاسدار خون شهدا باشیم و انسجام خود را در راه رسیدن به اهداف بلند انقلاب بیشتر کنیم.

فلاح جلودار به اهمیت تحقق یافتن شعار اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل اشاره کرد و گفت: امروز به برکت بصیرت و درایت مقام معظم رهبری مقوله اقتصاد مقاومتی با انسجام بین سران سه قوا به درستی شکل گرفته و برنامه های آن توسط دولت در حال عملیاتی شدن است.

یادآور می شود همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس، مراسم رژه نیروهای مسلح مازندران با حضور استاندار و فرماندهان نیروهای مختلف نظامی و انتظامی استان امروز چهارشنبه در میدان اصناف ساری برگزار شد.

این مراسم در دیگر شهرها و بخش های استان مازندران نیز برگزار شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار