در آستانه ماه محرم؛

دومین همایش تجلیل از پیرغلامان و مداحان اهل بیت(ع) مازندران برگزار شد

دومین همایش تجلیل از پیرغلامان و مداحان اهل‌بیت عصمت و طهارت(ع) مازندران در نخستین روز هفته دفاع مقدس و آستانه ماه محرم‌ در ساری برگزار شد.
کد خبر: ۱۰۱۷۳۵
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۷ - 21September 2016

دومین همایش تجلیل از پیرغلامان و مداحان اهل بیت(ع) مازندران برگزار شد

به گزارش دفاع پرس از مازندران، ربیع فلاح جلوداراستاندار مازندران پیش از ظهر امروز در دومین همایش تجلیل از پیرغلامان مداح مازندران، اظهار داشت: توانستیم جنگ را هشت سال مقتدرانه مدیریت کنیم و مداحان و ذاکران معصومین(ع) نقش تأثیرگذاری در ترویج فرهنگ و معارف ناب اهل بیت (ع) برعهده دارند.

استاندار مازندران با اشاره به اینکه استکبار جهانی همواره با ملت ایران دشمنی دارد، تصریح کرد: محرومان جهان چشم امیدشان به ایران اسلامی است.

فلاح جلودار با بیان اینکه انقلاب اسلامی صادر شده و در کشورهای اسلامی یاور محرومان است، گفت: مداحان بهعنوان الگو و سمبل و مروج جریان بیداری اسلامی باشند.

استاندار مازندران با اشاره به اینکه معرفی فرهنگ غنی عاشورایی و رشادتهای رزمندگان در دوران دفاع مقدس باید توسط مداحان آموزش داده شود، افزود: امیدواریم مداحان در ترویج سبک موثر دینی و انقلابی پیشتاز باشند.

همچنین حجتالاسلام ناصر شکریان، مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران نیز در این مراسم گفت: دومین همایش تجلیل از پیرغلامان و مداحان اهلبیت عصمت و طهارت(ع) مازندران در نخستین روز هفته دفاع مقدس و آستانه ماه محرم در ساری برگزار شد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران با تاکید بر حفظ شعائر اسلامی توسط مداحان امروزی جامعه تصریح کرد: نقش پیرغلامان حسینی در ترویج فرهنگ شیعی، حسینی و علوی امری پسندیده و نیک است.

وی از تدارک برنامههای ویژه در ماه محرم در استان خبر داد و افزود: مازندران علوی تبار و شیعیپرور همواره در دوری از خرافه و بدعتهای مداحی پیشتاز بوده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار