رژه نیروهای مسلح در همدان برگزار شد

با حضور یگان‌های مختلف نظامی و انتظامی، مسئولین استانی و خانواده‌های معظم شهدا رژه نیروهای مسلح در همدان برگزار شد.
کد خبر: ۱۰۱۷۳۰
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۵ - 21September 2016

رژه نیروهای مسلح در همدان برگزار شد

به گزارش دفاع پرس از همدان، امیر رحمان افسری در این مراسم با بیان اینکه نمایش رژه نیروهای مسلح زمینهای برای نشان دادن عزت کشور است، اظهار داشت: رمز موفقیت ما اتحاد بین نیروهای مسلح و مردم بوده است و با این راهکار توانسته ایم مقابل دشمن بایستیم و به پیروزی برسیم.

وی دفاع مقدس را از دوران پرافتخار انقلاب اسلامی دانست و افزود: ما به افرادی که با ایستادگی و از خودگذشتگی اجازه ندادند حتی یک وجب از خاک ایران اسلامی به تصرف دشمنان درآید افتخار میکنیم.

فرمانده پایگاه هوایی شهید نوژه همدان خاطرنشان کرد: در 31 شهریور 59 با بمباران هوایی مناطقی از کشور توسط رژیم بعثی، جنگ رسمی علیه ایران آغاز شد که پشتوانه آن کشورهای استعمارگر جهان بودند.

وی ادامه داد: دشمن با تصور اینکه ایران آمادگی مقابله با این جنگ را ندارد، به خاک کشور تجاوز کرد اما نیروهای با غیرت ایرانی در کمتر از دو ساعت جواب دندانشکن و مناسبی را به آن ها دادند.

افسری با بیان اینکه نیروهای مسلح و مردمی در زمان جنگ و پس از آن به زیبایی رسالت خود را به جا آوردند، گفت: نیروهای مسلح مایه افتخار ما هستند و ما به آن ها افتخار می کنیم.

وی با تأکید بر اینکه رمز موفقیت دفاع مقدس، اتحاد بین مردم و نیروهای مسلح است، بیان کرد: این رمز نیز زمانی محقق میشود که هر دوی آنها برای دفاع از میهن، ملت، نظام اسلامی، اسلام و رضای خدا به میدان آمدند.

فرمانده پایگاه هوایی شهید نوژه همدان با اشاره به اینکه با رهبری فرمانده کل قوا آمادهایم از شرف و عزت کشور تا سرحد جان دفاع کنیم، اظهار کرد: نیروهای مسلح ما آمادگی همهجانبه خود را برای مقابله با دشمن و دفاع از خاک وطن حفظ کرده اند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار