استاندار خراسان جنوبی:

محور پیروزی هشت سال دفاع مقدس رهبری، نیروهای نظامی و مردم بودند

استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه سه رکن اصلی سبب پیروزی هشت سال دفاع مقدس شد، گفت: رهبری مقتدر، نیروهای نظامی و امکانات دفاعی و مردم عامل پیروزی هشت سال دفاع مقدس شدند.
کد خبر: ۱۰۱۷۲۴
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۴ - 21September 2016

محور پیروزی هشت سال دفاع مقدس رهبری، نیروهای نظامی و مردم بودند

به گزارش دفاع پرس از خراسان جنوبی، سید علی اکبر پرویزی صبح امروز مراسم رژه روز 31 شهریور، اظهارداشت: در هشت سال دفاع مقدس همه ابرقدرتها دست به دست هم دادند که کشور را نابود کنند.

استاندار خراسان جنوبی گفت: وحدت سبب پیروزی ملت ایران در هشت سال دفاع مقدس شد و امروزه ما با این رشادتهای رزمندگان و وحدت مردم می توانیم پیروز باشیم.

وی با بیان اینکه سه رکن اصلی سبب پیروزی هشت سال دفاع مقدس شد، افزود: رهبری مقتدر، نیروهای نظامی و امکانات دفاعی و مردم عامل پیروزی هشت سال دفاع مقدس شدند.

وی با اشاره به اینکه مردم در هر جا که حضور پیدا کننند مشکلات کمتری خواهیم داشت، عنوان کرد: عامل اصلی  پیروزی در هشت سال دفاع مقدس وحدت و مدیریت دفاعی بود که دشمنان را ناکام گذاشت.

استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه باید تمام توان خود را همانند هشت سال دفاع مقدس به کار ببریم و این وحدت را حفظ کنیم تا پیروز شویم، عنوان کرد: در خراسان جنوبی وحدت مشهود است و ما در ادامه راه انقلاب نیازمند وحدت مردم هستیم.

پرویزی با بیان اینکه  باید تمام توان خود را به کار ببندیم تا این همکاری و انسجام در کشور حفظ شود و اگر مردم همراهی و حمایت نکنند بخش عمده کارها دچار مشکل می شود، افزود: رهبری انقلاب به خوبی توانسته اند نیروهای مسلح را مدیریت و انسجام در درون کشور ایجاد کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار