نماینده ولی فقیه در استان مرکزی:

اقتدار امروز کشور به برکت هشت سال دفاع مقدس است/حرکت در مسیر رهبری تضمین امنیت کشور است

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: عزت و اقتدار امروز کشور به برکت هشت سال دفاع مقدس و حرکت در مسیر ولایت و رهبری است.
کد خبر: ۱۰۱۷۱۶
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۰ - 21September 2016

اقتدار امروز کشور به برکت هشت سال دفاع مقدس است/حرکت در مسیر رهبری تضمین امنیت کشور است

به گزارش دفاع پرس از استان مرکزی، آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی در مراسم رژه نیروهای مسلح استان مرکزی در نخستین روز از هفته دفاع مقدس با اشاره به آرامش و امنیت برقرار شده در کشور اظهار داشت: مجاهدت ها و رشادت های رزمندگان و تمامی ایثارگران و شهداء در طول هشت سال جنگ تحمیلی و دفاع غیرتمندانه آنان از مرزهای کشور توانسته آرامش و امنیت امروز را برای کشور به ارمغان آورد.

وی افزود: یکی از وظایف اصلی آحاد جامعه در شرایط کنونی ضمن هوشیاری گرامیداشت یاد و خاطره شهداء و نیز حرکت در مسیر آرمان ها و اهداف آنان است.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی تصریح کرد: دشمن تمام تلاش خود را به کار بست که بتواند به پیروزی دست یابد و در این راه نیز از نهایت ظرفیت های مادی و معنوی خود استفاده کرد اما در نهایت در اوج خواری و ذلت شکست را نصیب خود کرد و به معنای دیگر همه کشورهای استکباری در این جنگ در مقابل ایران شکست خوردند.

آیت الله دری نجف آبادی با اشاره به هوشیاری هرچه تمام نیروهای نظامی و امینتی و تقویت آنها، گفت: بعد از پیروزی انقلاب و جنگ تحمیلی دشمن همچنان از تلاش خود به منظور نابودی کشور دست بردار نیست و همچنان نیاز است که نیروهای نظامی و امنیتی هوشیاری خود را ادامه دهند و امنیت و توان خود را روز به روز ارتقاء دهند تا دشمنانی نظیر منافقان کوردل، آمریکا، صهیونیست، آل سعود و داعش و غیره نتوانند به اهداف شوم خود دست پیدا کنند.

وی ادامه داد: امنیت ایجاد شده در حوزه  های مختلف هوایی و دریایی و زمینی گویای وجود نیروهای توانمند و پایبند به ارزشهای والای نظام  و رهبری است که در هر لحظه آمادگی لازم برای دفاع از کشور را دارند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار