سردار شاهچراغی:

تمسک به ولایت سدی محکم برابر توطئه‌های دشمنان است

فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان گفت: تمسک ملت ایران به غدیر، ولایت، عاشورا و نهضت حسینی مانع دستیابی دشمنان به اهداف شومشان خواهد شد.
کد خبر: ۱۰۱۷۱۲
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۳ - 21September 2016

تمسک به ولایت سدی محکم برابر توطئه‌های دشمنان است

به گزارش دفاع پرس از سمنان، سردار سیدمحمدتقی شاهچراغی در مراسم اجرای طرح «آبروی کوچه ها، افتخار محله» که در محله شاخص شهید ساقیان مهدیشهر که همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس در این شهرستان برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره هشت سال دفاع مقدس و شهدای گلگون کفن استان سمنان اظهار داشت: امروز اگر در امنیت به سر می بریم به خاطر رزمندگانی است که با استقامت و فداکاری هزاران کیلومتر دورتر از ما و به تبعیت از ایرانیان به دفاع از مظلومان جهان با دشمنان می جنگند.

وی خاطرنشان کرد: امروز دشمن در فضای مجازی و اینترنت سعی می کند که کدخدای کره زمین شود و به واسطه آن بتواند هر آنچه که در باورشان دارند به انسانهای عالم تحمیل کنند.

فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان تصریح کرد: دشمن امروز در هر گوشه از دنیا می خواهد فرهنگ عاشورا و روحیه شهادت طلبی را از مردم سلب کند و اخیرا نیز یک مقام بلند پایه اسرائیلی اظهار داشته که باید موضوع عاشورا و شهادت طلبی را از مردم ایران و کتابهای درسی فرزندانشان حذف کنیم.

شاهچراغی تأکید کرد: همه دنیا باید در برابر مقام گمنام ترین شهدای کشورمان سر تعظیم فرود آورند؛ چرا که شهدای ما راهی را انتخاب کردند و به وجود آوردند که راهشان همان مکتب امام حسین(ع) و عشق به اباعبدالله و عاشوراست.

وی تصریح کرد: شهدا زندگی، رزم و لحظه شهادتشان با اخلاص واستقامت همراه بود و امروز نامشان پیام رسان مکتب عاشوراست و این در تاریخ انقلاب اسلامی ایران ماندگار خواهد بود.

فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان با اشاره به تلاشهای دشمنان در جهت کمرنگ کردن اثربخشی خون شهدا، گفت: تمسک ملت ایران به غدیر، ولایت، عاشورا و نهضت حسینی مانع از دستیابی دشمنان به اهداف شومشان خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار