به مناسبت هفته دفاع مقدس؛

مراسم رژه نیروهای مسلح استان گلستان برگزار شد

بمناسبت فرا رسیدن هفته دفاع مقدس مراسم رژه نیروهای مسلح استان گلستان صبح امروز چهارشنبه 31 شهریورماه در شهرستان گرگان برگزار شد.
کد خبر: ۱۰۱۷۰۰
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۹ - 21September 2016

مراسم رژه نیروهای مسلح استان گلستان برگزار شد

به گزارش دفاع پرس از استان گلستان، بمناسبت فرا رسیدن هفته دفاع مقدس و به منظور نمایش صلابت و اقتدار نیروهای مسلح ایران اسلامی، مراسم رژه نیروهای مسلح استان گلستان، صبح امروز چهارشنبه 31 شهریورماه با حضور استاندار گلستان، فرماندهان نظامی و انتظامی و مسئولین استانی و شهرستانی، خانواده های معظم و معزز شهدا، جانبازان و ایثارگران و اقشار مختلف مردم، در خیابان بهارستان شهرستان گرگان برگزار شد.

در ابتدای این مراسم سرتیپ دوم ستاد معمارباشی فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر 30  گرگان، ضمن خیرمقدم به مردم شهید پرور گرگان و خانواده های معظم شهدا و ایثارگران، فرا رسیدن هفته دفاع مقدس را به ملت شهید پرور استان گلستان تبریک گفت و افزود: دفاع مقدس سرشار از خاطرات بزرگ مردمانی است که در سایه وحدت و تبعیت از ولایت فقیه به مصاف دشمن رفتند و نهضت سرخ اباعبدالله الحسین را در عمل نشان دادند و اقتدار و امنیت ایران را مدیون جان فشانی ها و خون سرخ خویش کردند.

وی افزود: این بزرگ مردمان کسانی بودند که رهبرشان را تنها نگذاشتند و به ندای هل من ناصر ینصرنی او لبیک گفتند و با خون پاکشان، سرافرازی و افتخار را برای این مملکت به ارمغان آوردند و نسل حاضر و آینده این ملت بدانند که حماسه شهیدان تا ابد در قاب خاطرات این مردم زنده و پایدار خواهد ماند.

در ادامه حسن صادقلو استاندار گلستان ضمن تبریک این ایام به ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی، اظهار داشت: اگر زوایای مختلف هشت سال دفاع مقدس تدوین شود، رهنمودهای وسیعی را برای انسانها در سطح جهان ایجاد خواهد کرد.

وی افزود: دشمن دید که ملت ایران که در سحرگاهان انقلابش بود، چگونه دفاع کرد که پاسخ های دندان شکن به دشمنان جهان آن روز وارد آورد.

استاندار گلستان گفت: جوهره ایمان، بصیرت و آگاهی، زمینه ساز تمام این توفیقات بود و باید تحقیق و مطالعه کرد و زوایای این جوهره را بررسی کنیم.

صادقلو بیان داشت: ملت ایران در بدترین شرایط ارزشهای اسلام را زیرپا نگذاشت و حال ما به جایی رسیدیم که با همه تحریم ها و دشمنی دشمنان، پیشرفت و دستاوردهای بزرگی در عرصه علمی، تحقیقاتی و نظامی بدست آوردیم.

وی افزود: اینجاست که باید به خود باور و ایمان داشته باشیم که ما می توانیم و در سایه آهنین بودن انسان های ما، اکنون به جایی رسیده ایم که دشمن همچنان از ما می ترسد.

در پایان یگانهای نمونه ارتش، سپاه و بسیج، نیروی انتظامی، مرزبانی و جهاد سازندگی بهمراه ادوات نظامی از مقابل جایگاه و تمثال مبارک امام و رهبری رژه رفتند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار