در آغاز هفته دفاع مقدس:

مراسم رژه نیروهای مسلح در کرمان برگزار شد

به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس و همزمان با سراسر کشور،مراسم رژه نیروهای مسلح در کرمان برگزار شد.
کد خبر: ۱۰۱۶۹۵
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۸ - 21September 2016

مراسم رژه نیروهای مسلح در کرمان برگزار شد

به گزارش دفاع پرس از کرمان، آیتالله سید یحیی جعفری در مراسم رژه نیروهای مسلح استان کرمان، اظهار داشت: استکبار جهانی پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایران در شرایطی جنگ تحمیلی را بر کشور ما تحمیل کرد که کشور آمادگی لازم برای دفاع را نداشت.

نماینده ولی فقیه در استان کرمان با بیان اینکه ارتش، سپاه و نیروهای بسیج مردمی با اراده و رهبری امام راحل مقاومت کرده و پیروز شدند، افزود: شرایط امروز کشور بسیار متفاوت است و امروز ارتش، سپاه و بسیج ما در آمادگی کامل هستند و اگر دشمن کوچکترین اشتباهی را مرتکب شود ضررش متوجه خود او است.

وی با اشاره به آیات قرآن کریم گفت: اسلام عزیز و قرآن شریف ما مسلمانان را به آمادگی کامل در مقابل دشمنان خدا دعوت میکند و دلیل این آمادگی آن است که دشمنان خداوند همیشه در حال ترس و اضطراب باشند.

امام جمعه کرمان با بیان روایتی از پیامبر گرامی اسلام(ص) گفت: پیامبر (ص) فرموده است برترین مردم کسانی هستند که خود را برای جهاد در راه خدا آماده کردند و با دشمنان خدا میجنگند و منتظرند که در راه خدا به شهادت برسند و یا در این راه مرگ آنها فرا برسد.

وی با بیان اینکه دشمن از تفرقه مسلمانان سود میبرد، افزود: تا زمانی که سربازان اسلام در صحنه باشند و برای دفاع آمادگی کامل داشته باشند دشمن جرات حمله نظامی به کشور را ندارد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار